آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان:

گاهی انتقادات مطرح شده تخیل انتقاد است/چرا باید مردم برای شکر صف بکشند

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت: حرمت یک دیگر را نگه دارید، رشد راه دارد، گاهی انتقادهای ما انتقاد نیست و تخیل انتقاد است.

بازخبر /آیت الله غلامعلی نعیم آبادی شب گذشته(۲۹ اردیبهشت) در مراسم افطاری و دیدار طلاب، اساتید، علما و نخبگان حوزه علمیه استان هرمزگان، افزود: کارها بیشتر، با تبادل فکری حل می‌شود و با ذهنیات هیچ وقت کاری انجام نمی‌شود بلکه با واقعیات است که کار انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رهبری دلسوزی ویژه  نسبت به جامعه و روحانیت دارد، تصریح کرد: اگر جریان خمس راه بیفتد این دولت است که به ما نیاز دارد نه اینکه ما به دولت نیاز داشته باشیم.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به اینکه دوستان و طلبه‌های عزیز در مساجد بعد از نماز بر روی منبر‌ها بحث‌های خمس و زکات را بیان کنید، اظهار کرد: ما خمس را درست تبلیغ نکرده‌ایم، مردم مسلمان هستند و اگر بگوییم مردم حتما عمل خواهند کرد.

وی اضافه کرد: مردم ما از مسائل شرعی درست نمی‌دانند بعد از نمازها یکی دوتا از مسائل شرعی را بیان کنید و بگویید تا مردم بدانند.

آیت الله نعیم آبادی عنوان کرد: یکی از عامل گرانی‌ها خود مردم هستند، بله مدیریت دولت اشتباه است اما مردم هم مقصر هستند، چرا باید مردم برای شکر صف بکشند؟

وی با اشاره به اینکه به سلام عمل کنید، حرمت یک دیگر را نگه دارید، رشد راه دارد گاهی انتقادهای ما انتقاد نیست و تخیل انتقاد است، تصریح کرد: بیانیه گام دوم انقلاب را بخوانید و آن را تبیین کنید و به آن عمل کنید که در آن همه چیز است، بیانیه رهبری باید زمزمه‌ی جامعه‌ی ما باشد.

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه به اسلام عمل کنید، عنوان کرد: حرمت یک دیگر را نگه دارید، رشد راه دارد، گاهی انتقادهای ما انتقاد نیست و تخیل انتقاد است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *