آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کتاب “زنان مدیرانی فراتر از زمان” منتشر شد

کتاب بسیار خواندنی “زنان مدیرانی فراتر از زمان” به تالیف مهشید دمادم منتشر شد.

بازخبر / کتاب بسیار خواندنی “زنان مدیرانی فراتر از زمان” به تالیف مهشید دمادم منتشر شد.

در این کتاب، نویسنده در ابتدا به مطالعه وضعیت تحصیلی و مدیریتی زنان در ایران و جهان پرداخته؛ سپس دلایل اهمیت حضور زنان و برقراری تنوع جنسیتی در عرصه‌های مختلف مدیریت ارشد، رهبری و جایگاه قدرت را مورد مطالعه قرار می‌دهد. در ادامه، ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زنان در موارد مختلف بیان شده و بخشی از مشکلات اصلی که زنان در مسیر احراز جایگاه‌های مدیریت، رهبری و قدرت با آن‌ها روبرو هستند مورد بررسی و مطالعه قرار می‌ دهد، سپس اقدامات و راهکارهایی متفاوت در زمینه‌های مختلف فردی، گروهی و سازمانی به منظور افزایش تنوع جنسیتی در سیستم رهبری، مدیریت ارشد و تصمیم گیری ارائه می‌شود.

بطور کلی این کتاب کوشیده است که چگونه چالش هایی که در مسیر زندگی، شغلی و کاری برخی از زن ها وجود دارد، آن را برای افزایش میزان انگیزه ای برای تغییر استفاده کرد.

کتاب “زنان مدیرانی فراتر از زمان” در ۹۲ صفحه و با قیمت ۲۳ هزار تومان از سوی انتشارات مدید وارد بازار نشر شده است و در آینده ای نزدیک مراسم رونمایی و جشن امضاء آن در تهران و بندرعباس برگزار میگردد.
مهشید دمادم پژوهشگر، مدرس و دانشجوی دکترای زبان و ادبیات انگلیسی بوده و تاکنون کتاب آموزشی “عمق واژگان” از وی توسط انتشارات جنگل منتشر گردیده است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *