آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
تحلیل بازخبر

حضور غافلگیر کننده برخی کاندیدای اهل سنت در انتخابات مجلس در استان هرمزگان

نزدیک شدن به فضای انتخابات مجلس، سبب تحرک بسیاری از اشخاص ، گروهها و احزاب در این عرصه شده است.

بازخبر / پایگاه خبری بازخبر از حضور احتمالی کاندیدای اهل سنت هرمزگان برای ورود به مجلس خبر میدهد که در ادامه تحلیلی را با هم مرور میکنیم.

نزدیک شدن به فضای انتخابات مجلس، سبب تحرک بسیاری از اشخاص ، گروهها و احزاب در این عرصه شده است. در این دوره نام برخی از کاندیدای احتمالی اهل سنت استان هرمزگان نیز برای کاندیداتوری از حوزه مرکزی استان به گوش می رسد.

به نظر می آید اهل سنت مرکز استان هرمزگان برای اولین بار می خواهند با یک کاندیدای اختصاصی وارد عرصه ی رقابت انتخابات مجلس شوند و چنانچه انتخابات مجلس در این دوره بصورت استانی برگزار شود، این موضوع جدی تر خواهد بود.

از آنجا که اهل سنت در مرکز استان چندین دوره است که هیچ کاندیدای اختصاصی نداشته و همواره به کاندیدای شیعه رای داده اند این انتظار وجود دارد که اگر از میان اهل سنت، فرد توانمندی که مقبول شیعه و سنی بوده، کاندیدا شود، نه فقط از میان اهل سنت بلکه از میان رای دهندگان شیعه نیز آراء مناسب بیاورد.

از جمله کسانی که نام آنها به عنوان کاندیدای اهل سنت استان مطرح است می توان به صالح دریانورد رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، مهندس پرتابیان فرماندار سابق بستک، عبدالجواد کمالی رئیس ستاد دکتر روحانی در جزیره قشم و عضو هیات مدیره سازمان منطقه آزاد قشم و عبدالجلیل امینی رئیس شورای اسلامی شهرستان قشم اشاره کرد.

برخی از این افراد بصورت هدفمند و در مدت بسیار کوتاهی به سمت های مختلفی رسیده اند و با توجه به فعالیت فراوان و چشمگیر آنها که رضایت عمومی را بطور نسبی در برداشته است، این تصور ایجاد می شود که هدف نهایی این افراد، حضور در انتخابات مجلس بوده است . به هر حال به نظر می آید در این دوره شاهد حضور غافلگیرکننده برخی کاندیدای اهل سنت در انتخابات مجلس هستیم.

پسندیدم(5)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *