آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
گاهی اوقات آدم فکرش را هم نمی کند که توپ جایی بیافتد؛

منشا:از حالا من و بقیه پرسپولیسی ها به فینال فکر می کنیم

مهاجم نیجریه ای پرسپولیس گفت:هنوز ۹۰ دقیقه دیگر باید با السد بازی کنیم وبرای بازی برگشت، کار سختی داریم اما انگیزه مان بالاست.

بازخبر / گاودین منشا بعد از بازی السد به ایتالیا رفت تا دختر تازه بدنیا آمده اش را در آغوش بگیرد، اودر باره بازی مقابل السد در دور رفت گفت: اول باید بگویم که بازی با السد بازی مهمی بود. هر دو تیم برد می خواستند. البته آنها هیجان بیشتری داشتند و برای اولین بار بود که می دیدم یک تیم در قطر توانسته ورزشگاه خود را پر از تماشاگر کند. این موضوع نشان می دهد بازی تا چه حد اهمیت داشت. ما کار خودمان را انجام دادیم و به فوتبال منطقی پرداختیم تا بتوانیم برنده این بازی مهم باشیم. در فرصتی مناسب به حریف مان ضربه وارد کردیم و توانستیم سه امتیاز را به تهران برسانیم. همه ما از این اتفاق خوشحال هستیم و امیدواریم بتوانیم اتفاقات بهتری را رقم بزنیم.

مهاجم پرسپولیس درباره صحنه حساسی که در بازی السد برای او پیش آمد این گونه توضیح داد:خیلی تلاش کردم تا خودم را به توپ برسانم. گاهی اوقات آدم فکرش را هم نمی کند که توپ جایی بیافتد که کسی فکرش را نمی کند. در هر صورت به آن توپ نرسیدم و گل نشد. اما من خوشحالم. خوشحالم که در این جمع حضور دارم و خوشحالم که توانستیم السد را شکست بدهیم.

منشا درباره بازی برگشت گفت: هنوز ۹۰ دقیقه دیگر باید با السد بازی کنیم. برای بازی برگشت، کار سختی داریم اما انگیزه مان بالاست. شاید باور نکنید اما همین حالا هم بازیکنان به فینال فکر می کنند نه بازی با السد قطر. ما با تمرکز بالا به زمین بازی می رویم و امیدواریم بتوانیم یک روز عالی را برای هواداران مان بسازیم. فکر می کنم هیچ هدیه ای نتواند آنها را به اندازه صعود به فینال رقابت ها شاد و خوشحال کند.

برنا

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *