آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
بهنام ابوالقاسم‌پور:

پرسپولیس برای خودش یک تیم ملی است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس تهران معتقد است اتحاد خانواده فوتبال انرژی مثبت زیادی را برای سرخپوشان ایجاد می کند.

بازخبر /  پرسپولیس در چارچوب بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بسیار خوب و با قدرت ظاهر شد، این تیم پتانسیل زیادی دارد و در بازی رفت علیرغم  محروم هایی که داشت توانست حضور چند بازیکن اصلی  خود را با از خود گذشتی و ایثار سایر بازیکنان و تلاش بازیکنان جوان پر کند و در نهایت به لحاظ فنی با ارائه یک بازی منطقی در دفاع و استفاده از ضد حملات حریف قدرتمند خود را شکست داد.

آن بازی تمام شد و یک بازی سنگین در انتظار سرخپوشان خواهد بود، حریفی که چیزی برای از دست دادن ندارد و هر چه در توان دارد را رو خواهد کرد. اما  مهمترین نکته درخصوص بازی برگشت پرسپولیس این است که تمام تیم‌های ایرانی از لیگ قهرمانان حذف شدند و تنها پرسپولیس مانده پس این تیم به عنوان نماینده ایران در آسیا باید مورد حمایت همه باشگاه‌ها باشد و به شخصه معتقدم اگر یک بازی سبک تا دیدار با السد انجام بگیرد می‌تواند برای پرسپولیس سازنده باشد.

درخصوص موضوع مهم حمایت از پرسپولیس می‌توانیم نگاهی به همین کشورهای کوچک حاشیه خلیج فارس کنیم، آنها وقتی در چنین شرایطی باشند با بالاترین درجه اتحاد پا به زمین بازی خواهند گذاشت و رسانه ها نیز در ایجاد این اتحاد نقش بسزایی دارند. به نظر من از منظر فنی بازیکنان نباید تیم به هیچ وجه حریف را دست کم بگیرند، در عین حال حمایت هواداران و اتحاد خانواده فوتبال در حمایت از پرسپولیس می‌تواند انرژی مثبت بسیار زیادی را برای تیم ایجاد کند و راه صعود سرخپوشان پایتخت به فینال لیگ قهرمانان آسیا را هموارتر کند. پرسپولیس در حال حاضر خودش یک تیم ملی است و باید مانند تیم ملی از آن حمایت شود و در اینجا  فقط نام ایران مطرح است و رنگ‌ها معنایی ندارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *