آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس:

کسی تصور نمی‌کرد در لیگ برتر فوتبال ساحلی چهارم شویم/اگر غیربومی بودیم مسئولین هرمزگان پای‌کار بودند

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس گفت: اگر مسئولین استان حمایت می‌کردند و لااقل به دیدن بازی‌ها می‌آمدند می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم، وقتی هیچ مسئول استانی جز مسئولین باشگاه شهرداری بندرعباس، از طریق فدراسیون پیگیر مشکلات ما نیست آن‌ها هم می‌گویند این تیم هیچ‌کسی را ندارد پس هر بلایی بتوانیم بر سرش می‌آوریم که در هم آوردند!

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، اظهار کرد: بازی با پارس جنوبی بوشهر بازی خوب و پایاپایی بود اما حریف از شرایط میزبانی استفاده کرد و توانست بازی را ببرد.

وی با بیان اینکه داوری بازی خیلی تعریفی نبود و می‌توانست بهتر باشد، افزود: داور محتاطانه عمل می‌کرد و سوت‌های پنجاه‌پنجاه را به نفع حریف می‌زد، اگر بخواهم در این خصوص اظهارنظر بیشتری کنم به نظر بیاید که باخت تیم را توجیه می‌کنم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: ازآنجایی‌که در فصل گذشته در جایگاه هشتم جدول قرار گرفتیم شاید در اول فصل کسی تصور نمی‌کرد که ما به جایگاه چهارمی لیگ برتر برسیم، تصریح کرد: خوشبختانه امسال توانستیم نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری بگیریم و حتی می‌توانستیم قهرمان لیگ برتر فوتبال ساحلی شویم.

رضایی پور با بیان اینکه علی‌رغم اینکه هیچ‌کدام از مسئولین استانی به‌جز شهردار بندرعباس و مدیرعامل باشگاه شهرداری حمایتی از تیم ما نداشتند اما توانستیم نتیجه نسبتاً خوبی بگیریم، تصریح کرد: من فکر می‌کنم دلیل عدم‌حمایت مسئولین از تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس و مظلومیت ما این بوده است که ۱۰۰ درصد تیم و کادر فنی آن بومی بوده‌اند و اگر تعدادی از بازیکنان و کادر فنی غیربومی بودند مسئولین پای‌کار می‌آمدند چراکه ما تیم‌های دیگری در لیگ برتر کشور داریم که علی‌رغم اینکه درصد بیشتری از آنان غیربومی‌اند مسئولین از آن‌ها حمایت کرده و بازی‌هایشان را می‌بینند.

وی خاطرنشان کرد: ما با بازیکنان ۱۰۰ درصد بومی جایگاه خوبی در لیگ کشور داریم، در حال حاضر دو نفر از بازیکنان شهرداری بندرعباس به اردوی تیم ملی دعوت شده‌اند و احتمالاً به مسابقات جام بین‌قاره‌ای و اردوی پرتغال می‌روند اما هیچ مسئولی تاکنون سر تمرین‌ها و مسابقات ما نیامده است.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه وضعیت مالی باشگاه خوب نیست و بازیکنان در این فصل پول چندانی نگرفته‌اند و با همین وضعیت چنین نتایجی را رقم زده‌اند، عنوان کرد: بازیکنانی که از سال قبل در تیم بودند بابت قرارداد امسالشان اصلاً پولی دریافت نکرده‌اند و تنها بازیکنانی که امسال به تیم پیوسته‌اند مبلغی حدود ۴ – ۵ میلیون تومان دریافت کرده‌اند، اعضای کادر فنی که هنوز از سال گذشته هم طلب داریم.

رضایی پور با اشاره به اینکه این فصل، فصل خوبی بود  و در کنار نقاط ضعف و مشکلات مالی سفرهای خوبی هم داشتیم و در سفرها وضعیت ایاب و ذهاب و اسکانمان خوب بود، بیان کرد: اگر مسئولین استان حمایت می‌کردند و لااقل به دیدن بازی‌ها می‌آمدند می‌توانستیم بهتر از این نتیجه بگیریم، وقتی هیچ مسئول استانی  جز مسئولین باشگاه شهرداری بندرعباس،  از طریق فدراسیون پیگیر مشکلات ما نیست آن‌ها هم می‌گویند این تیم هیچ‌کسی را ندارد پس هر بلایی بتوانیم بر سرش می‌آوریم که در هم آوردند!

وی با بیان اینکه علی‌رغم اینکه بهترین لیگ دنیا را داریم اما متأسفانه بازی ساحلی هنوز در ایران به‌خوبی جا نیفتاده است، ابراز کرد: در خصوص فصل آینده باید بگویم هر فصل شرایط با توجه به تیم‌هایی که در لیگ حضور دارند متفاوت است، باید ببینیم شرایط باشگاه چگونه است و وضعیت به چه صورتی خواهد بود، اگر با همین نفرات در شرایطی بهتر بتوانیم کار کنیم قطعاً می‌توانیم از جایگاه کنونی ارتقا یافته و به فکر جایگاه بالاتری باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *