آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حمید درخشان: انتظار ما از دربی خیلی بیشتر بود!

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در مورد دربی و دیدار پرسپولیس مقابل السد توضیحاتی را با خبرنگار ما در میان گذاشت.

بازخبر / عملکرد ضعیف دو تیم استقلال و پرسپولیس در دربی با بازتاب های زیادی همراه گردید؛ از انتقادهای پیشکسوتان فوتبال گرفته تا رسانه های خبری و روزنامه های کثیرالانتشار داخلی.
* در همین خصوص «حمید درخشان» سرمربی اسبق پرسپولیس طی گفتگویی اختصاصی باجام نیوز در مورد عملکرد بازیکنان در این بازی کسل کننده با خبرنگار ما در میان گذاشت که در ادامه از نظر شما می گذرد؛

وی در این مورد تصریح کرد: اصلا بازی قابل قبولی را انجام ندادند به چند دلیل؛ هر دو تیم دوست نداشتند که بازی را واگذار کنند و به همین دلیل به تاکتیک محتاطانه‌ای روی آوردند. استرس عاملی بود که بر روی جذابیت بازی تاثیر گذاشت. و هر دو تیم فلسفه‌ای برای کسب برد نداشتند و از نداشتن برنامه مشخص برای گلزنی هم می‌توان به عنوان دلیل آخر نام برد. به هر حال انتظار ما از این بازی خیلی بیشتر بود، اگر قرار هم بود تساوی شود بهتر بود با گل همراه می بود.

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس در خصوص تمدید قرارداد تیم ملی با کی روش و آیا تیم ملی با وی می تواند در جام ملت های آسیا نتیجه بگیرد گفت:

جام ملت ها تفاوت های زیادی با بازی های مقدماتی و جام جهانی دارد، به نظر من با بازی هایی که در جام جهانی انجام دادیم نمی شود قهرمان جام ملت های آسیا شد چون جام ملت ها جو دیگری دارد و باید با روند رو به جلوتری بازی کنیم و بازی را توسعه بدهیم و بتوانیم بهتر از توانایی های بچه ها استفاده کنیم در این مسابقات تیم های قدرتمندی چون ژاپن، کره جنوبی و عربستان هستند که باید بتوانیم با عملکرد و تاکتیک مناسب آن ها را شکست دهیم و نتیجه بگیریم.

  وی  با اشاره به دیدار پرسپولیس مقابل السد و مصدومیت حسین ماهینی تصریح کرد:

در مورد بازی با السد باید بگویم که خیلی بد شد ماهینی دچار مصدومیت شد امیدوارم آقای برانکو گزینه خوبی را در این پست انتخاب کند، پرسپولیس باید خیلی هوشیارانه عمل کند تا به نتیجه خوبی در این بازی برسد به نظرم اگر در بازی رفت به نتیجه تساوی برسیم با اطمینان خاطر بیشتری به بازی برگشت فکر می کنیم و امیدوارم که نتیجه بگیریم.

سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص توهین شبکه سعودی به شایان مصلح و هواداران پرسپولیس اظهار داشت:

باید بگویم که پرسپولیس در آستانه بازی بسیار مهمی است آن ها می خواهند از این حربه ها استفاده بکنند و تیم ما را از نظر روحی روانی به هم بریزند و به اهداف خودشان برسند، این شبکه ها قصدشان در فضای مجازی این است که ما را از نظر ذهنی خراب کنند تا هم تیم ما را به هم بریزند و هم آرامش ما را پس به نظرم جوابی نباید به آن ها محل گذاشت و تمرکزمان را برای بازی مقابل آن ها بگذاریم خیلی بهتر است چرا که هر گونه عکس العمل باعث ایجاد تنش بیشتر می شود و نباید به ادامه دار شدن این موضوع دامن زد.

وی در آخر متذکر شد: به هر حال ما باید به بقیه دین ها هم احترام بگذاریم، به نظر من در این مورد باید به فکر راه کار مناسبی بود تا این حاشیه ها را آرام کرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *