آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اصغر حسینی‌پور : طرح بازگشایی معابر در بندرعباس سبب بهبود زندگی در محلات شده است

معاون فنی و شهرسازی شهردار بندرعباس گفت: طرح بازگشایی معابر در این شهر توفیقات بسیار خوبی در زمینه توسعه شهری داشته است که رضایت مردم را به همراه دارد.

 باز خبر, اصغر حسینی‌پور ظهر امروز در حاشیه نشست توسعه زیرساخت‌های شهری بندرعباس اظهار کرد: بازگشایی معابر در روند توسعه شهری تأثیر مستقیمی دارد و در طول چندساله اخیر یکی از اولویت‌های شهرداری بر بازگشایی معابر و اصلاح وضعیت محلات برای بهبود دسترسی‌ها قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بازگشایی معابر در محلات متراکم شهری هزینه فراوانی را برای شهرداری به دنبال دارد، خاطرنشان کرد: با این حال شهرداری در این زمینه مصمم بوده و تاکنون در بیش از ۲۸ محله شهر بندرعباس که بافت فرسوده و یا غیرمناسبی داشتند، معابری جدید تعریف و بازگشایی شده است و این روند با جدیت ادامه دارد.

معاون فنی و شهرسازی شهردار بندرعباس یکی از راه‌های افزایش کیفیت شهرنشینی در مرکز استان هرمزگان را بهبود وضعیت تردد شهری از طریق توجه به وضعیت فعلی معابر دانست و عنوان کرد: در مجموع فعالیت‌های صورت‌گرفته شاهد رضایت مردم از اقدامات شهرداری در این حوزه بوده‌ایم.

حسینی‌پور ادامه داد: فشردگی ساخت و سازهای غیرمجاز و قدیمی در برخی از محلات شهری موجب شده بود که تردد در این مناطق با دشواری همراه بوده و اگر بحران و یا حادثه‌ای در این مناطق رخ می‌داد، امکان امدادرسانی به این نقاط وجود نداشت اما با اقدامات تدریجی شهرداری بندرعباس شاهد بهبود وضعیت در این مناطق هستیم.

وی تصریح کرد: بازگشایی معابر جدید در بندرعباس در حوزه امنیت بخشی به محلات نیز تأثیر قابل توجهی داشته است به طوری که اکنون بخشی از رضایت مردم از اجرای این طرح، به‌واسطه افزایش امنیت عمومی این محلات است.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *