آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

گزارش لحظه به لحظه ورزشکاران ایران در روز یازدهم/ صعود تیم کایاک ۴ نفره مردان به فینال/ خجسته خیلی زود حذف شد/ تیم کانوپولوی بانوان قهرمان شد اما مدال نمی‌گیرد!/ جدول توزیع مدال

در روز یازدهم بازی‌های آسیایی ورزشکاران ایران در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

بازخبر / در روز یازدهم بازی‌های آسیایی ورزشکاران ایران در رشته‌های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.
عملکرد ورزشکاران ایران در روز گذشته (دوشنبه) را اینجابخوانید.

کاروان ایران تا ساعت ۶:۳۰ امروز (چهارشنبه) با کسب ۱۷ مدال طلا، ۱۶ مدال نقره و ۱۶ مدال برنز در جایگاه پنجم جدول توزیع مدال‌ها قرار دارد.

گزارش لحظه به لحظه ورزشکاران ایران در روز یازدهم/ جدول توزیع مدال

قایقرانی
*در نخستین مسابقه امروز، تیم کایاک ۴ نفره مردان در مرحله مقدماتی در مسافت ۵۰۰ متر به رقابت پرداخت. تیم ملی ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، علی آقامیرزایی، پیمان قویدل و امین بوداغی به رقابت با حریفان پرداخت. ملی‌پوشان کشورمان با ثبت زمان ۱:۲۸٫۴۶۹ در گروه خود دوم شدند و مستقیم به فینال A راه یافتند. در این گروه قزاقستان اول شد. رقابت‌های فینال فردا برگزار می‌شود.
* در ادامه رقابت‌های آبهای آرام بازی‌های آسیایی امروز ملی‌پوشان کشورمان در کایاک ۲ نفره مسافت ۱۰۰۰ متر به آب زدند. تیم کایاک ایران در پایان با زمان ۳:۳۸٫۲۰۲ در رده سوم قرار گرفت و به فینال A راه پیدا کرد. در این ماده چین و ازبکستان اول و دوم شدند. پیش از این تیم کایاک ۴ نفره مردان کشورمان در مسافت ۵۰۰ متر راهی فینال شده بود.
اسکواش
تیمی بانوان
بوکس
وزن ۷۵ کیلوگرم- شاهین موسوی
دوومیدانی
احسان حدادی و بهنام شیری – پرتاب دیسک
سپیده توکلی
جودو
علیرضا خجسته در وزن منهای ۶۶ کیلوگرم در اولین دیدارش برابر نماینده کره شمالی قرار گرفت. در حالی که جودوکار کره‌شمالی از خجسته جلو بود به علت مصدومیت این جودوکار بازی متوقف شد. در نهایت در حالی که ۲۱ ثانیه تا پایان این رقابت باقی مانده بود، خجسته ضربه فنی شد و با نتیجه ۱۰ بر صفر شکست خورد تا از دور مسابقات کنار برود.
سپک‌تاکرا
ایران – پاکستان
دوچرخه سواری
احسان خادمی در دور مقدماتی اسپرینت زمان ۱۰٫۲۵۱ را به ثبت رساند و به دور بعدی رقابت‌ها راه یافت. محمد دانشور هم با ثبت زمان ۱۰٫۳۰۶ در دور مقدماتی اسپرینت موفق به راهیابی به دور یک شانزدهم شد.
کوراش
وزن منهای ۸۱ کیلوگرم – امید تیزتک و الیاس علی‌اکبری
وزن منهای ۶۳ کیلوگرم – زهرا نادری و آذر کولیوند
کانوپولو
*تیم مردان ایران با شکست ۴ بر ۳ مقابل چین تایپه عنوان چهارمی بازی‌های آسیایی را کسب کرد. این مسابقات به صورت آزمایشی برگزار می‌شود و مدال‌های آن در جدول رده‌بندی مدالی محاسبه نمی‌شود.
*تیم‌ملی کانوپولوی دختران ایران در دیدار فینال به مصاف سنگاپور رفت و با برتری ۵ بر ۲ این تیم را شکست داد و قهرمان شد.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *