آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استقلال ایران یک-السد قطر سه؛

بغداد، بلای جان استقلال/ فریرا نیمه مربیان را از شفر برد

تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار رفت خود برابر السد شکست خورد.

بازخبر /  تیم فوتبال استقلال ایران در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف السد قطر رفت و مقابل این تیم با نتیجه سه بر یک شکست خورد تا کار استقلال برای صعود دشوارتر شود. دو تیم در ۴۵ دقیقه نخست دیداری پایاپایی را به نمایش گذاشتند.

هر دو تیم نمایش خوبی به نمایش گذاشتند و هر از چند دقیقه ای مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند.  در این نیمه تنها یک بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که این اتفاق به سود شاگردان شفر روی داد.

در دقیقه ۱۲ بازی در حالی که مدافعان السد یک پاس رو به عقب ساده و با سر به دروازه بان دادند و گلر السد این فرصت را داشت که حتی با دست توپ را بردارد، ترجیح داد با پا توپ را کنترل کند و این حرکت وی با اشتباه فاحش دروازه بان السد به گل استقلال تبدیل شد. بعد از آن گل دو تیم بارها دروازه همدیگر را با خطر مواجه کردند اما در نهایت توپی از خط دروازه ها عبور نکرد و نیمه نخست با یک گل به سود استقلال خاتمه یافت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *