آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تلاش مسئولان ورزش کیش برای میزبانی از تیم ها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر

رییس هیات مدیره موسسه ورزش وتفریحات سالم کیش از برنامه ریزیها برای میزبانی کیش از تیم های فوتبال حاضر درجام جهانی ۲۰۲۲ قطر خبرداد.

بازخبر / فرشاد کوشا رییس هیات مدیره موسسه ورزش وتفریحات سالم کیش، برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ را به میزبانی قطر فرصت مغتنمی برای درآمد زایی وتوسعه گردشگری جزیره کیش وکشورمان عنوان کرد.

کوشا تشریح کرد: با توجه به وضعیت مناسبات قطر با دیگر کشورهای عربی، جزیره کیش می تواند از این شرایط برای همکاری در میزبانی از رقابت ها بهره ببرد.

وی افزود: از نظر مسافت جزیره کیش به کشور قطر نزدیک است و با توجه به شرایط اقلیمی مشابه کیش با قطر، بابرقراری خط پروازی، تردد بین کیش وقطر به راحتی امکان پذیر می شود. وجود امکانات مناسب اقامتی، جاذبه های طبیعی و گردشگری، نبود ترافیک، عدم نیاز به دریافت روادید برای خارجی ها، هوای پاک وامنیت از مزیت های جزیره کیش برای همکاری با قطر درمیزبانی از تیم ها است . اما از سویی نیاز است امکانات ورزشی جزیره کیش با کسب استانداردهای لازم جوابگوی نیاز این رقابت های مهم باشد.

رییس هیات مدیره موسسه ورزش وتفریحات سالم کیش درادامه گفت: براین اساس در تلاش هستیم با استقرار امکانات مناسب، ساماندهی وبهسازی اماکن ورزشی وتوسعه فضاها وتجهیزات لازم، شرایط را برای همکاری با قطر مهیا کنیم. تاکنون جزیره کیش مورد بازدید ناظران داخلی وجهانی نیز قرار گرفته است و درصدد هستیم با استاندارد سازی شرایط، تاییدیه های لازم را از فدراسیون جهانی بدست آوریم و به عنوان شهر پشتیبان میزبان اردوهای تمرینی تیم های شرکت کننده در جام جهانی باشیم.

فرشاد کوشا برگزاری این رقابت ها را فرصتی برای معرفی کیش به عنوان کالای ایرانی و پایگاه برگزاری رقابت های ورزشی برشمرد که می تواند با جذب گردشگران، درآمد زایی خوبی برای کیش وکشور به همراه آورد.

وی تاکید کرد: علاوه بر رقابت های فوتبال جام جهانی قطر، در زمینه های دیگر ورزشی نیز با همکاری فدراسیون ها درتلاش هستیم میزبان رقابت های ملی وبین المللی واردوهای تدارکاتی تیم های داخلی وخارجی باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *