آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کی‌روش بماند اما تفکراتش را عوض کند

پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اعتقاد دارم کارلوس کی‌روش، مربی خوب و کاربلدی است اما بهتر است تفکرات این مربی عوض شود.

بازخبر / پیشکسوت فوتبال ایران گفت: اعتقاد دارم کارلوس کی‌روش، مربی خوب و کاربلدی است اما بهتر است تفکرات این مربی عوض شود.

مرتضی فنونی‌زاده در مورد شکست تیم ملی فوتبال ایران و حذف از جام جهانی ۲۰۱۸ اظهار داشت: متأسفانه در این بازی بدشانسی بزرگی آوردیم و نتوانستیم از موقعیت ها به درستی استفاده کنیم. من به عنوان عضو کوچکی از خانواده بزرگ فوتبال، نهایت تشکر را از عملکرد فوتبالیست های ایران دارم.

وی ادامه داد: اعتقاد دارم کارلوس کی‌روش، مربی خوب و کاربلدی است اما بهتر است تفکرات این مربی عوض شود و به بازیکنان ایرانی این اجازه را بدهد تا توانایی های خود را روی زمین نشان دهند.

بهتر است به جای رویکرد تدافعی، به عملکرد تهاجمی هم بیندیشیم و هم در دفاع و هم در حمله، خوب ظاهر شویم. به نوشته ایسکا، پیشکسوت فوتبال ایران تصریح کرد: کی روش سال هاست در ایران حضور دارد، فوتبال ایران و آسیا را می شناسد، لیگ برتر کشورمان را می شناسد و از عملکرد بازیکنان ما با خبر است. بهتر است او را همچنان سکاندار تیم ملی فوتبال ایران نگه داریم تا به موفقیت های بیشتری برسیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *