آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان:

فرآیند استعلام و صدور مجوزهای سرمایه‌گذاری در هرمزگان باید در دو هفته انجام شود

استاندار هرمزگان گفت: دستگاه‌های اجرایی ضمن تشویق و ارائه اطلاعات لازم به سرمایه‌گذارانی که به ادارات مراجعه می‌کنند، بلافاصله آن‌ها را به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری معرفی کنند.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، فریدون همتی در جلسه مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان هرمزگان با بیان اینکه یک سرمایه‌گذار از زمانی که درخواست می‌دهد باید مراحل صدور تمامی مجوزهای آن در دو هفته انجام شود، عنوان کرد: استعلام‌ها یک‌بار انجام شود و از گرفتن استعلام‌های تکراری جلوگیری شود تا سرمایه‌گذاران معطل نشوند.

وی با تأکید بر اینکه استانداری حمایت لازم را از مرکز خدمات سرمایه‌گذاری انجام می‌دهد، افزود: نمایندگان تمامی دستگاه‌های مرتبط در صدور مجوز باید با اختیارات کافی در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری حضورداشته باشند و امور سرمایه‌گذاران را به‌سرعت پیگیری کنند.

استاندار هرمزگان ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی ضمن تشویق و ارائه اطلاعات لازم به سرمایه‌گذارانی که به ادارات مراجعه می‌کنند، بلافاصله آن‌ها را به مرکز خدمات سرمایه‌گذاری معرفی کنند تا طرح‌های سرمایه‌گذاری در این مرکز ثبت و فرآیند استعلام‌های دستگاه‌ها و صدور مجوزها در مدت دو هفته کاری انجام شود.

همتی خواستار تسریع در صدور مجوزات و تأمین و تحویل زمین به سرمایه‌گذاران شد و بیان کرد: در مناطق ویژه اقتصادی مجوز کلی برای سرمایه‌گذاری صادرشده و در شهرک‌های صنعتی نیز مجوزها برای فعالیت وجود دارد.

وی ادامه داد: کار مرکز خدمات سرمایه‌گذاری باید به یک سیستم دائمی تبدیل شود تا کار صدور مجوز و حمایت‌های موردنیاز به‌سرعت صورت گیرد چون جذب سرمایه‌گذار برای ما بسیار مهم است و همه باید در کنار سرمایه‌گذار باشند.

استاندار هرمزگان تصریح کرد: باید کاری کنیم که در حوزه صدور مجوز و حمایت دستگاه‌ها، هیچ معطلی برای سرمایه‌گذاران در هرمزگان وجود نداشته باشد و سرمایه‌گذاران بدانند که همه برای فعالیت آن‌ها در این استان فرش قرمز پهن کرده‌اند و همه دستگاه‌ها باید خود را با این سیاست تنظیم کنند.

همتی خاطرنشان کرد: جلسات کارگروه‌ها و شوراهای مرتبط برای صدور مجوز برای تقاضاهایی که ارائه می‌شود نیز به‌سرعت تشکیل شود.

وی ضمن تأکید بر توسعه فعالیت‌های الکترونیکی، بیان کرد: خدمات الکترونیکی باید به‌قدری توسعه یابد که مردم بتوانند از راه دور و از طریق اینترنت کار خود را انجام دهند.

استاندار هرمزگان یادآور شد: همه کمک کنند مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان هرمزگان خوب رشد یابد و الگوی دیگر استان‌ها در انجام کار سرمایه‌گذاران باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *