آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

حمله کارشناس بی بی سی به خبرنگار بی بی سی به خاطر یک توئیت +عکس

هنوز بازی تیم‌های ملی ایران و مراکش در جام جهانی ۲۰۱۸ آغاز نشده بود که شبکه‌های اجتماعی و حتی صفحه اینستاگرام برخی‌ از چهره‌های سرشناس پر شد از این پیغام که صفحه رسمی فلسطین از تیم مراکش و رقبای ایران در جام جهانی حمایت کرده است.

بازخبر / این جنجال سازی که متاسفانه حتی از سوی یکی از نمایندگان مجلس نیز همراهی شد، در حالی صورت گرفت که این افراد حتی به خود زحمت نداده و یکبار به آی‌دی(شناسه) صفحه مورد نظر مراجعه نکرده بودند تا متوجه شوند که صفحه ای که بسیاری از چهره ها که همیشه خواهان جدایی سیاست از ورزش بوده اند، بر اساس آن علیه فلسطین قضاوت کردند نه تنها صفحه فدراسیون فوتبال فلسطین نبود بلکه صفحه رسمی هیچ مقام فلسطینی نیست و آن طور که در بیو(بیوگرافی) صفحه نوشته شده است: این تنها صفحه یک دونده فلسطینی است.

جالب تر اینکه این صفحه از تیم ملی ایران هم حمایت کرده بود و نوشته بود: «همانگونه که بسیاری از تماشاگران فوتبال در فلسطین از مغرب حمایت می‌کنند ایران هم در فلسطین هواداران زیادی دارد.»

این اتفاق مورد توجه خبرنگار بی بی سی هم قرار گرفته و آش آنقدر شور شده بود که نفیسه کوهنورد هم به انتقاد از جنجال سازان پرداخت اما این انتقاد به مذاق مهدی رستم پور، کارشناس ورزشی شبکه های ماهواره ای از جمله بی بی سی خوش نیامد.

عکس/ توئیت کوهنورد

رستم پور که همواره ایران را متهم به سیاسی کردن ورزش می کند، با انتشار یک فایل صوتی، ضمن حمله به کوهنورد و زیر سوال بردن صلاحیت وی درباره اظهارنظر در این زمینه، مدعی شد حمایت این ورزشکار فلسطینی از تیم ملی ایران به خاطر هجمه ایرانی ها به صفحه وی بوده است اما نگفت که هجمه کامنتی کاربران ایرانی چرا باید ورزشکار فلسطینی را مجبور به حمایت از ایران کند نه حمله به  ایران!

البته رستم پور به این بهانه از هم علیه ایران تاخته و خودداری روزشکاران ایران از مسابقه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین را زیر سوال برد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *