آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تعیین تکلیف کمیسیون های مجلس

روسای برخی کمیسیون ها برای سومین سال فعالیت مجلس دهم انتخاب شد. بر این اساس غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس باز هم به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شد و …

بازخبر /  روسای برخی کمیسیون ها برای سومین سال فعالیت مجلس دهم انتخاب شد. بر این اساس غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس باز هم به عنوان رئیس کمیسیون برنامه و بودجه انتخاب شد و هادی قوامی نماینده اسفراین و جهانبخش محبی‌نیا به ترتیب به عنوان نواب اول و دوم هیات رئیسه کمیسیون برنامه و بودجه پارلمان برگزیده شدند.

محمدمهدی مفتح نماینده تویسرکان نیز سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه باقی ماند و محسن بیگلری و علی کاظمی به ترتیب به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون مذکور انتخاب شدند.

همچنین انتخابات هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس برگزار شد که بر این اساس محمدجواد کولیوند مجددا به عنوان رئیس کمیسیون مذکور انتخاب شد و در این سمت باقی ماند.همچنین امیر خجسته نماینده همدان به عنوان نایب رئیس اول و سیدحمیدرضا کاظمی به عنوان نایب رئیس دوم کمیسیون امور شوراهای مجلس برگزیده شدند.

اصغر سلیمی نماینده مردم سمیرم نیز در سمت سخنگویی کمیسیون شوراها ابقا شد.پروانه مافی نماینده تهران و سهراب گیلانی به عنوان دبیران اول و دوم کمیسیون امور شوراهای مجلس برگزیده شدند.

همچنین اعضای هیئت رییسه کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در اجلاسیه سوم دوره دهم مجلس شورای اسلامی مشخص شدند.بنابراین گزارش فریدون حسنوند به عنوان رییس کمیسیون تعیین شد و همچنین حسین امیری خامکانی و عدل هاشمی پور به عنوان نواب رییس اول و دوم انتخاب شدند.

همچنین قاسم ساعدی دبیر اول و کوروش کرم پور حقیقی دبیر دوم و اسدالله قره خانی به عنوان سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی آرای اکثریت نمایندگان را کسب کردند.

اعضای کمیسیون قضایی هم ، هیأت رئیسه این کمیسیون را برای اجلاسیه سوم انتخاب کردند که الهیار ملکشاهی توانست با اکثریت آراء به عنوان رئیس کمیسیون باقی بماند. اعضای کمیسیون همچنین یحیی کمالی‌پور و محمد کاظمی را به عنوان نواب اول و دوم رئیس کمیسیون انتخاب کردند.

همچنین حسین رضازاده و جلیل رحیمی جهان آبادی به عنوان دبیران اول و دوم و حسن نوروزی به عنوان سخنگوی کمیسیون قضایی از سوی اعضا انتخاب شدند. در نشست عصر امروز کمیسیون بر اساس حداکثر آرای اعضا، پورابراهیمی بر ریاست کمیسیون ابقاء شده و شاهرودی و شریف‌پور نیز به عنوان نایب رئیس این کمیسیون انتخاب شدند.

زهرا سعیدی مبارکه نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در بیان جزئیات نشست کمیسیون متبوعش اظهار داشت: جلسه امروز با محور برگزاری انتخابات هیأت رئیسه کمیسیون و با حضور اعضا برگزار شد.

وی افزود: پس از برگزاری انتخابات و رأی نمایندگان محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون باقی ماند و حسن حسینی شاهرودی و روح‌الله شریف‌پور هم به عنوان نواب اول و دوم انتخاب شدند.

سعیدی ادامه داد: همچنین زهرا سعیدی مبارکه به عنوان سخنگوی کمیسیون و سید تقی کبیری و معصومه آقاپورعلیشاهی هم به عنوان دبیران این کمیسیون انتخاب و معرفی شدند.

همچنین نشست امروز کمیسیون صنایع و معادن مجلس به منظور برگزاری انتخابات هیأت رئیسه این کمیسیون لغو شد.

همچنین برگزاری انتخابات هیأت رئیس کمیسیون کشاورزی به علت حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی در جلسه امروز به سه‌شنبه موکول شد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *