آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

خرید بعدی استقلال لو رفت ! این ستاره با آبی ها توافق کرد

مدافع فصل گذشته باشگاه سایپا مذاکراتی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده است.

بازخبر / محمد دانشگر، مدافع فصل گذشته باشگاه سایپا مذاکراتی را با مسئولان باشگاه استقلال انجام داده است.

مسئولان باشگاه استقلال برای تقویت خط دفاعی این تیم روی جذب محمد دانشگرنظر دارند و حتی با این بازیکن مذاکره کرده‌اند.

البته طرفین در مورد مسائل مالی اختلاف‌نظر دارند، ولی مذاکرات‌شان همچنان ادامه دارد. با این اوصاف بعید نیست طی روزهای آینده مسئولان باشگاه استقلال با دانشگر قرارداد امضا کنند.

گفته می شود مجید حسینی با شروع فصل نقل و انتقالات از استقلال جدا خواهد شد و به همین دلیل شفر برای پر کردن جای او برای جذب دانشگر نظر مثبت داشت تا این بازیکن را آبی پوش کند.

تکمیلی:

دانشگر شب گذشته هم در باشگاه استقلال جلسه ای با مدیران باشگاه استقلال برگزار کرد که طرفین بر سر عقد قرارداد با هم به توافق نرسیدند اما او در پایان جلسه امشب بعد از توافق با مسئولان باشگاه قرارداد خود را با آبی های پایتخت نهایی کرد.

دانشگر ۲۴ ساله در فجر سپاسی رسما به فوتبال ایران معرفی شد اما بعد از پشت سر گذاشتن دوران سربازی خود دو سال راهی نفت تهران شد، او فصل قبل را سایپا بازی کرد و یکی از بازیکنان خوب این تبم بود.

دانشگر سابقه بازی در تمام رده های سنی تیم ملی را دارد و امیدوار است بتواند با حضور در استقلال بازی در تیم ملی بزرگسالان را هم تجربه کند.

پسندیدم(3)نپسندیدم(2)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *