آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
با پشت پرده دبیرستان پرحاشیه غرب تهران آشنا شوید؛

وقتی حامی «مسیح علی‌نژاد»، عضو هیئت موسس «دبیرستان معین» است +عکس

نمی توان تنها معاون مدرسه را در به وجود آمدن چنین فجایعی مقصر دانست بلکه مسئولان رده بالای مدرسه که در گزینش چنین افرادی به سمت مدیریت و معاونت نقش داشته اند هم از مقصران این اتفاق تلخ و دردناک می باشند.

بازخبر / چند روزی است خبر تلخ و آزار دهنده آزار و اذیت جنسی تعدادی از دانش آموزان یک مدرسه غیردولتی در غرب تهران، فضای مجازی را تحت تاثیر قرار داده و واکنش های متفاوتی صورت گرفته است.

گزارشات اولیه حاکی از آن است که تعدادی از دانش آموزان توسط معاون این مدرسه مورد آزار و اذیت قرار گرفته اند و با اطلاع خانواده ها، موضوع آشکار شده و هم اکنون تحت رسیدگی قضایی قرار دارد. تعداد دانش‌آموزان و خانواده‌های شاکی در ابتدا ۸ نفر بود که بعدها به ۱۶ نفر و بعد به ۴۰ نفر افزایش یافت.

در این بین والدین برخی از دانش آموزان تنها معاون را مقصر این اتفاق نمی دانند و کادر مدیریتی این مجموعه را نیز در بروز چنین فاجعه تلخ و دردناکی مقصر قلمداد می کنند.

یکی از والدین در گفت و گو با روزنامه سازندگی اظهارداشته است: مدیران مدرسه به دروغ می گویند که از این موضوع اطلاع نداشته اند چرا که در زمان تجاوز دوربین ها خاموش شده اند. وی همچنین نکته جالب توجهی را بیان می کند و می گوید که مدیر این مدرسه قبلا در مدرسه ای دیگر پرونده ای مشابه داشته و از آنجا اخراج شده اما دوباره در این مدرسه به کار گرفته شده است.

یکی دیگر از والدین نیز در گفت و گو با روزنامه شرق از پرداخت ۱۶ میلیون تومان برای ثبت نام پسرش در این مدرسه خبر داده است و در ادامه می گوید: در سال‌های گذشته مدرسه فقط به سمت پول‌درآوردن رفت. این مدرسه در تهران شناخته‌شده بود، اما در سال‌های گذشته میانگین سنی معلمان پایین آمد و این اتفاق‌ها هم افتاد.

با این وجود نمی توان تنها معاون مدرسه را در به وجود آمدن چنین فجایعی مقصر دانست بلکه مسئولان رده بالای مدرسه که در گزینش چنین افرادی به سمت مدیریت و معاونت نقش داشته اند هم از مقصران این اتفاق تلخ و دردناک هستند.

اما بد نیست با یکی از اعضای هیئت موسس این مدرسه با نام حسین مدرسی آشنا شویم. با جست و جو در صفحه اینستاگرام این فرد که خود را شاعر و طنز پرداز نیز معرفی کرده، می توان فهمید که وی از مخالفان جمهوری اسلامی و همچنین از حامیان مسیح علی نژاد و دختران کشف حجاب کرده می باشد. وی در پست های اینستاگرامی خود علیه جمهوری اسلامی، مجلس خبرگان، حوزه علمیه قم و سایر نهادهای جمهوری اسلامی نوشته است.

برخی از پست های حسین مدرسی، از موسسان مدرسه معین در حمایت از مسیح علی نژاد و علیه نظام جمهوری اسلامی و حوزه علمیه قم

البته لازم به ذکر است که پس آشکار شدن ماهیت وی در فضای مجازی وی بافاصله نام اکانت خود را به @jahane_kalam تغییر داد، در بیوگرافی خود عنوان هیئت موسس مدرسه معین را پاک و همچنین برخی از پست های خود علیه نظام را حذف کرد!

تغییر نام اکانت حسین مدرسی، از موسسان مدرسه معین

به هرحال روز گذشته رهبر انقلاب به رئیس قوه قضائیه دستور داد که با مسببان این جنایت تلخ طبق حدود الهی برخورد شود و بی تردید گناه افرادی همچون حسین مدرسی که به گفته والدین دانش آموزان، افرادی مسئله دار را در این مدرسه به کار گرفته است از معاون مدرسه کمتر نمی باشد. در کنار این موضوع باید نسبت به آینده دانش آموزان کشورمان ابراز نگرانی کرد چرا که سکان هدایت برخی از مدارس کشور در اختیار چنین افرادی با این چنین عقاید سیاسی و مذهبی ای قرار گرفته است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *