آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
چیزی درباره بازی با یونان نمی‌دانم/هیچکس بیشتراز من به سید جلال علاقه ندارد

کی روش: اکنون زمانی است که باید دستان‌مان را بالا بگیریم و امیدوار باشیم/نمی‌توان با یک بازی عملکرد چشمی را زیر سوال برد

سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: هیچکس بیشتراز من نسبت به سید جلال علاقه ندارد، ما نمی‌توانیم با یک بازی عملکرد چشمی را زیر سوال ببریم.

بازخبر / کارلوس کی‌روش پس از شکست ۲ بر یک مقابل ترکیه در دیدار دوستانه در نشست خبری در مورد اینکه به ترکیب اصلی‌اش دست یافته یا نه، گفت: بازی تمرینی خوبی را مقابل ترکیه پشت‌سر گذاشتیم متأسفانه این فرصت برای ما مقدور نبود که از اینگونه بازی‌ها بیشتر داشته باشیم. ولی بازیکنان نشان دادند که استعداد خوبی دارند و پتانسیل بالایی هم دارند اما کمی باید بالغ‌تر در طول زمان بازی باشند تا کیفیت و استعدادشان را با شرایط بازی تطبیق بدهند که این مسئله فقط در صورتی عملی می‌شود که بازی‌های بیشتری را سپری کنیم اما در کل بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این فرصت خوبی برای ما بود.

وی افزود: برخی از بازیکنان ما از لیگ‌های اروپایی آمده‌اند و برخی هم از لیگ برتر که در آسیا برگزار می‌شود. هر روز کار می‌کنیم و سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. تنها کاری که می‌توانیم این است که سعی می‌کنیم بهترین عملکردمان را نشان بدهیم. فدراسیون این برنامه را در اختیار ما گذاشت و تنها این زمان را برای آماده‌سازی در اختیار داشتیم در مورد بازیکنان هم هیچ چیز نمی‌توانم بگویم جز اینکه هر روز سخت تلاش می‌کنند و تمام مراتب تقدیر و تحسین لایق‌شان است. بازیکنان و کادر فنی شبانه‌روز زحمت می‌کشند و پر از امید و آرزو هستند.

سرمربی تیم ملی در مورد غیبت سیدجلال حسینی در تیم ملی و اینکه روزبه چشمی به جای او بازی کرد، گفت: هواداران بازیکنی را دوست دارند و از او حمایت می‌کنند. هیچکس بیشتراز من نسبت به سید جلال حسینی علاقه و احترام ندارد. سیدجلال حسینی را در هفت سال و نیم گذشته در تیم ملی در اختیار داشتم. تمام انتخاب‌های ما براساس مشاهدات دقیقی است که در لیگ داشتیم و عملکرد بازیکنان را به صورت دقیق و ریز در طول لیگ بررسی کردیم و نسبت به آن تصمیم گرفته شد. اما اگر بخواهیم بعد از پشت سر گذاشتن یک بازی عملکرد یک بازیکن مثل روزبه چشمی را بررسی کنیم و به خاطر یک اشتباه و یک اتفاق عملکرد او را زیر سؤال ببریم نشان‌دهنده آن است که دیدگاه شما نسبت به فوتبال بسیار کوتاه است و با کمال عذرخواهی شاید شما از فوتبال چیزی نمی‌دانید.

کی‌روش در مورد بازی با ترکیه گفت:‌ بازی تمرینی خوبی را مقابل ترکیه پشت‌سر گذاشتیم متأسفانه این فرصت برای ما مقدور نبود که از اینگونه بازی‌ها بیشتر داشته باشیم. ولی بازیکنان نشان دادند که استعداد خوبی دارند و پتانسیل بالایی هم دارند اما کمی باید بالغ‌تر در طول زمان بازی باشند تا کیفیت و استعدادشان را با شرایط بازی تطبیق بدهند که این مسئله فقط در صورتی عملی می‌شود که بازی‌های بیشتری را سپری کنیم اما در کل بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم و این فرصت خوبی برای ما بود.

کی‌روش در مورد اینکه نباید تیم ملی مقابل ترکیه شکست می‌خورد ضمن اینکه توپ سردار آزمون هم به نظر گل شده بود و داور تصمیم خوبی نگرفت، گفت: قبلاً هم گفتم در کشورمان در پرتغال ضرب‌المثلی داریم که می‌گوید وقتی آبی از زیر پلی گذشت دیگر فرصتی برای بازگشت آن آب نیست. ما بازی‌های آماده‌سازی و جلسات تمرینات مهمی را از دست دادیم. اکنون زمان آن است که دست‌هایمان را بالا بگیریم و بگوییم ان‌شاءالله و امیدوار باشیم.

وی در مورد بازی با یونان گفت: صادقانه بگویم که چیزی در این مورد نمی‌دانم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *