آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
رئیس شورای اسلامی شهر قشم تاکید کرد

ضرورت توجه جدی شوراها به مباحث اجتماعی و فرهنگی

رئیس شورای اسلامی شهر قشم گفت: شوراها باید به مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز در کنار کارهای عمرانی توجه جدی داشته باشند.

بازخبر /  از قشم، علی رستمی‌فر صبح امروز در نشست روز ملی شوراها که در سالن فرمانداری قشم برگزار شد، اظهار داشت: باید آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی را احصاء و با همفکری و استفاده از نظر کارشناسان نسبت به حل آن‌ها اقدام کنیم.

وی با اشاره به نقش مهم شوراها در انجام امور شهری و روستایی براساس قوانین موجود، افزود: شوراهای اسلامی به عنوان یک نهاد کاملا مردمی همیار و در کنار دولت در جهت رفع مشکلات و افزایش سطح توسعه یافتگی در جامعه هستند.

رئیس شورای اسلامی شهر قشم تاکید کرد: اعضای شوراها باید با توجه به جایگاه‌شان به مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز در کنار کارهای عمرانی توجه جدی داشته باشند.

رستمی‌فر تصریح کرد: شوراهای اسلامی به عنوان نهاد مدنی در جامعه عهدهدار وظیفه نظارت، کنترل و سیاستگذاری در امور بهداشتی فرهنگی، سیاسی و مدیریت شهری هستند که باید از این ظرفیت به بهترین شکل ممکن در جهت خدمت‌گزاری به مردم استفاده کرد.

وی با اشاره به نقش مهم شوراهای اسلامی در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی با توجه به جایگاه مردمی این نهاد، گفت: شوراها باید به مباحث فرهنگی و اجتماعی نیز در کنار کارهای عمرانی توجه جدی داشته باشند.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *