آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
وزیر ارتباطات اعلام کرد

تاثیر حمله سایبری بر۳۵۰۰ مسیریاب شبکه کشور/ مرکز ماهر و مراکز داده ضعف داشتند

وزیر ارتباطات با اشاره به بررسی حمله سایبری شب گذشته به مراکز داده در یک جلسه اضطراری اعلام کرد: عملکرد شرکتها در دفع حمله و بازگردانی به شرایط عادی مناسب ارزیابی شده است، ضعف در اطلاع رسانی مرکز ماهر به شرکتها و نیز ضعف در پیکره بندی مراکز داده وجود داشته است.

بازخبر / محمد جواد آذری جهرمی ،وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در توییتر نوشت: ‏لحظاتی پیش جلسه اضطراری بررسی حمله شب گذشته خاتمه یافت و تا ساعاتی دیگر بیانیه رسمی نتایج از سوی روابط عمومی وزارت ارتباطات منتشر خواهد شد.
وی تاکید کرد: هسته شبکه ملی اطلاعات در شرکت ارتباطات زیرساخت و نیز شبکه اپراتورهای موبایل به دلیل توجه به هشدار و انجام اقدامات از حمله در امان بوده‌اند.
وزیر ارتباطات نوشت:حدود ۳۵۰۰ مسیریاب از مجموع چندصد هزار مسیریاب شبکه کشور متاثر از حمله شده‌اند. عملکرد شرکتها در دفع حمله و بازگردانی به شرایط عادی مناسب ارزیابی شده است. ضعف در اطلاع رسانی مرکز ماهر به شرکتها و نیز ضعف در پیکره بندی مراکز داده وجود داشته است.

 

 

 

فارس/

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *