آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کشف بیش از ۷۹ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان از توقیف ۳۷ فروند شناور و ۴ دستگاه خودرو حامل بیش از ۷۹ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری ۶۹ نفر قاچاقچی در دو هفته گذشته در مرزهای دریایی هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بازخبر و به نقل از؛ فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان ،سرهنگ “علی اصغر خرم روی” در گفت و گو با خبرنگار این پایگاه بیان داشت :در پی ارتقای امنیت مرزها و برخورد جدی و قانونی با متخلفان اقتصادی طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز در ۲ هزار و ۴۰۰ کیلومتر از سواحل و مرزهای دریایی این استان اجرا شد.
وی افزود: در دو هفته گذشته ۷۹ میلیارد و ۵۶۳ میلیون و ۳۵۰ هزار ریال انواع کالای قاچاق شامل: یک میلیون و ۴۴۰ هزار نخ سیگار، ۱۱۳ هزار و ۷۸۰ لیتر سوخت،۱۸تن و ۶۵۰ کیلوگرم برنج، ۳ هزار و۶۴۲دستگاه گوشی تلفن همراه، ۱۳۷ هزار و ۴۱۶ پاکت انواع نوشیدنی، ۳۵۲ دستگاه انواع لوازم برقی، ۷۵۴۰ تکه ظروف آشپزخانه، ۵۴۰۰ ثوب البسه و پوشاک،۴۶۵۲ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، ۳۵هزار و ۹۶۰ لیتر روغن خوراکی، ۱۱هزار و ۵۵۰ متر پارچه، ۲۱۳ هزار و۴۲۰ عدد قرص نیروزا ،و هزاران قلم انواع اقلام قاچاق دیگر کشف و ضبط شد.
این مقام مسئول تصریح کرد: ۳۷ فروند شناور و چهار دستگاه خودرو حامل و فعال در قاچاق کالا توقیف و ۶۹ نفر متهم در این رابطه نیز دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.
فرمانده مرزبانی هرمزگان ضمن قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مرزنشینان با مرزبانان در شناسایی و کشف تخلفاتمرزی از عموم شهروندان و مرزنشینان فهیم استان خواست تا در اسرع وقت به پاسگاه های مرزی اطلاع دهند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام لازم صورت پذیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *