آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

امینی زاده : از سرمایه‌گذاران حوزه فرهنگی و هنری حمایت می‌کنیم/ایجاد پردیس سینمایی در بندرعباس یک ضرورت است+فیلم

شهردار بندرعباس گفت: یکی از مهم ترین موضوعات در جامعه ما موضوع فرهنگی است که عناصر مختلفی می تواند در این موضوع اثر گذار باشندکه یکی از این عناصر موضوع بسیار ارزشمند و به روز فیلم و سینما است.

بازخبر /شهردار بندرعباس گفت: یکی از مهم ترین موضوعات در جامعه ما موضوع فرهنگی است که عناصر مختلفی می تواند در این موضوع اثر گذار باشندکه یکی از این عناصر موضوع بسیار ارزشمند و به روز فیلم و سینما است.

عباس امینی زاده در گفت و گو با ایسنا، منطقه خلیج فارس، عنوان کرد: قطع به یقین وجود سینماهای مختلف و اجرای فیلم‌های متفاوت، در جهت تقویت بنیه فرهنگی می تواند کمک بسیار ارزنده‌ای در تقویت و توسعه فرهنگ بندرعباس مردم باشد.

وی ادامه داد: هرموقع فرصتی باشد به تماشای فیلم های به روز می نشینم چرا که معتقدم با هنر می شود موضوعات فرهنگی را تقویت کرد و توسعه داد.

امینی زاده در رابطه با جشنواره، عنوان کرد: برگزاری جشنواره ها و اجرای فیلم های مختلف می تواند زمینه خوبی برای ارائه  برنامه ها و فیلم های مختلف در حوزه هنری در بندرعباس باشد.

وی در خصوص لزوم ایجاد پردیس های سینمایی در بندعباس، بیان کرد: باید بنیه های هنری را تقویت و بستر سازی کنیم که مردم بتوانند از امکانات فرهنگی و هنری استفاده بیشتری کنند و ایجاد پردیس سینمایی می‌تواند در این امر موثر باشد.

امینی زاده در پایان گفت: شهرداری بندرعباس با تمام توان آماده همکاری و حمایت از سرمایه گذاران در حوزه فرهنگی و هنری است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *