آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اهدای خون در آستانه ماه مهر اهمیتی دوچندان دارد

مدیر کل انتقال خون هرمزگان با بیان اینکه اهدای خون در آستانه ماه مهر اهمیتی دوچندان می‌یابد، از مردم هرمزگان خواست تا در جنب و جوش روزهای ابتدایی مهرماه، اهدای خون را فراموش نکنند.

 باز خبر, از بندرعباس، ایمان زارعی ظهر امروز در نشست خبری اظهار کرد: در روزهای انتهایی شهریورماه به دلیل مشغله فراوان افراد برای آغاز سال تحصیلی، اغلب اهدای خون در مقایسه با دیگر روزهای سال کاهش می‌یابد بنابراین از مردم نوع‌دوست هرمزگان تقاضا داریم تا در این روزها، اهدای خون را فراموش نکنند.

وی افزود: برای تأمین خون بیماران نیازمند که حیات‌شان وابسته به این ماده حیاتی است از شهروندان نیکوکار درخواست می‌کنیم در روزهای پر جنب و جوش شروع مدارس، اهدای خون را نیز به یکی از برنامه‌های کاری‌شان قرار دهند.

مدیرکل انتقال خون هرمزگان خاطرنشان کرد: شهریور، ماه پایانی تابستان و روزهای پایانی آن آستانه بازگشایی مدارس است و شهروندان در حال رفتن به سفر و یا تدارک تأمین نیازهای فرزندان برای مدارس و فرارسیدن مهر ماه هستند، قرار دادن امر خداپسندانه اهدای خون در برنامه‌های خود، مهر ورزیدن به همنوعان و بیماران نیازمند به این ماده حیاتی است و نهادینه کردن فرهنگ نوعدوستی در فرزندان و نسل آینده‌مان به شمار می‌رود.

زارعی از مردم نیکوکار و شهروندان هرمزگانی خواست برای اهدای خون در روزهای پایانی شهریور با در دست داشتن کارت ملی به یکی از مراکز اهدای خون در بندرعباس، میناب، بندرلنگه و قشم مراجعه کنند.

به گزارش فارس، بانوان هر چهار ماه یک‌بار و آقایان هر سه ماه یک‌بار می‌توانند خون اهدا کنند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *