آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرزهای هرمزگان

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در مرزهای آبی هرمزگان خبر داد.

بازخبر / گروه مرزبانی-فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف بیش از ۱۲ میلیارد ریال کالای قاچاق در ۲۴ ساعت گذشته در مرزهای آبی هرمزگان خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان هرمزگان،سرهنگ”علی اصغر خرم روی” در گفتگو با خبرنگار این پایگاه اظهار داشت:ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز دریابانی استان و مرزبانان مستقر در شهرستان میناب با اجرای طرح برخورد با قاچاقچیان کالا در مرزهای آبی و انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند ۳ محموله کالای قاچاق را شناسایی کنند و متوقف کنند.
وی افزود مرزبانان با اشرافیت کامل در مرزهای دریایی حوزه استحفاظی موفق شد انواع کالای قاچاق شامل ۸۰هزارو۷۲۰کیلوگرم برنج،۷هزارو۴۰۰لیتر روغن،۲هزارو۴۲۰کیلوگرم چای،یک هزارو۲۰۰کیلوگرم لیمو خشک،۱۱هزارو۳۴۰قوطی آبمیوه،۱۳هزار کیلوگرم شکر،۲۰۰تخته پتو،۱۷۰حلقه لاستیک،۳۸ دستگاه انواع لوازم برقی و غیره را کشف و ضبط کنند.
سرهنگ” خرم روی”بیان داشت: در این رابطه سه فروند موتورلنج توقیف و سه نفر متهم نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی استان شدند.
وی اذعان داشت:کارشناسان ارزش ریالی کالاهای کشف شده را ۱۲ میلیارد و ۷۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار ریال براورد کرده اند.
فرمانده مرزبانی استان هرمزگان پیامد قاچاق کالا برای کشور را رشد مصرف گرایی،تجمل گرایی و نابودی تولید ملی توصیف کرد و از مرزنشینان خواست با ارائه اطلاعات خود در خصوص قاچاقچیان،در حمایت و پشتیبانی از منابع ملی و حفظ و استمرار امنیت اقتصادی سهیم باشند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *