آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان:

جباری زاده :باید از ابتدا همه‌چیز را بسازیم/به سرخاب اعتماد دارم

سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان گفت: باید از ابتدا همه‌چیز را بسازیم و قصد و نیتم استفاده از تمامی تجربیات گذشته برای موفقیت و راه‌اندازی مجدد فعالیت‌های باشگاه آلومینیوم است

بازخبر به نقل از ایسنا ،حسین جباری زاده  افزود:امروز اگر مدیریت باشگاه بحران‌زده آلومینیوم را قبول کردم برای برگشت به گذشته نیست اما متأسفانه روزگار در حال گردش است.

وی بابیان اینکه یک روز باشگاه آلومینیوم چنان شخصیتی داشت که در بین روزش کشور مطرح و زبانزد بود و همه آرزوی حضور در آن را داشتند، تصریح کرد: اما امروز کسی حاضر به بردن اسم این باشگاه نیست و به هر بازیکنی که پیشنهاد حضور در آلومینیوم می‌دهیم با بی‌میلی جواب می‌شنویم.

وی بابیان اینکه پس از گذشت سه فصل از رفتنم از این باشگاه، ویرانه‌ای به لحاظ ساختاری تحویل گرفته‌ام، خاطرنشان کرد: در ابتدا به دنبال ایجاد ساختار و تشکیلات منسجم و برنامه‌ریزی‌شده هستیم تا بتوانیم مانند گذشته نام این باشگاه را زبانزد ورزش کشور کنیم.

سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان با اشاره به اینکه پس از مدت‌ها کش‌وقوس سرانجام روز گذشته نخستین تمرین تیم فوتبال این باشگاه به همت تلاش‌های معاون سیاسی امنیتی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان روز گذشته برگزار شد، اضافه کرد: خوشبختانه عباس سرخاب بار دیگر هدایت این تیم را پذیرفته تا با توجه به‌تمامی مشکلات بار دیگر بتواند این تیم را به جایگاه سابقش بازگرداند.

جباری زاده بابیان اینکه برای حضور در نخستین هفته از مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال کشور تنها سه جلسه تمرین می‌توانیم برگزار کنیم، خاطرنشان کرد: در جلسه نخست هشت بازیکن حضور داشتند که طی ۴۸ ساعت آینده تیم به‌طور کامل بسته می‌شود تا مهیای حضور در هفته نخست لیگ شود.

وی با اشاره به امکانات محدود این باشگاه در حال حاضر، ادامه داد: باید از ابتدا همه‌چیز را بسازیم و قصد و نیتم استفاده از تمامی تجربیات گذشته برای موفقیت و راه‌اندازی مجدد فعالیت‌های باشگاه آلومینیوم است.

سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان بابیان اینکه در مدت کناره‌گیری‌ام از مدیریت باشگاه آلومینیوم موفق به اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدیریت در علوم ورزش شدم، افزود: تمامی تلاشم را برای نجات فوتبال آلومینیوم به کار بسته‌ام و امیدوارم با حمایت مسئولان شرایط به وضعیت عادی بازگردد که این مهم بدون حمایت استانداری هرمزگان، اداره کل روزش و جوانان و شرکت آلومینیوم المهدی هرمزال محقق نمی‌شود.

جباری زاده بابیان اینکه این شادی کوچک مردم هرمزگان نباید به‌واسطه برخی مسائل از بین برود، اضافه کرد: فوتبال و والیبال آلومینیوم دل‌خوشی مردم است و باید تمامی تلاش خود را برای پاگیری دوباره آن به کار ببندیم.

وی در خصوص همکاری مجددش با سرخاب پس از هفت سال، خاطرنشان کرد: به سرخاب اعتماد دارم زیرا مربی باتجربه و توانمندی است و تجربه همکاری با یکدیگر را در کارنامه داریم و از آن زمان بیش از هفت سال می‌گذرد و در این مدت هم تجربیات بنده و هم سرخاب افزایش‌یافته و در جلسه‌ای مشترک به این جمع‌بندی رسیدیم که در کنار یکدیگر می‌توانیم به آینده فوتبال هرمزگان کمک کنیم.

سرپرست جدید باشگاه آلومینیوم المهدی هرمزگان در خصوص نحوه انتخابش اظهار کرد: با توجه به واگذاری سهمیه تیم‌های ورزشی آلومینیوم به اداره کل ورزش و جوانان و طبق برگزاری جلسات استانداری و اداره کل ورزش و جوانان به بنده پیشنهاد شد تا ساختار را تا زمان تشکیل هیئت‌مدیره جدید باشگاه آماده و مهیا کنم.

وی بابیان اینکه همان‌طور که در مرحله نخست مدیریتم در یک برنامه زمان‌بندی سه‌ساله تیم‌های والیبال و فوتبال آلومینیوم به لیگ برتر کشور راه یافتند، این بار نیز به دنبال برنامه‌ریزی درست و اصولی هستیم، اضافه کرد: امروز باشگاه آلومینیوم مانند کودکی است که هم نمی‌شنود و هم نمی‌بیند که باید آن را در مسیر درست قرار دهیم تا هم راه رفتن و هم دیدن را یاد بگیرد.

جباری زاده در خصوص تیم والیبال نیز خاطرنشان کرد: به‌زودی با برگزاری جلساتی با کارشناسان و صاحبنطران اهل‌فن در خصوص چگونگی حضور تیم والیبال در مسابقات لیگ کشور تصمیم‌گیری می‌شود.

وی در پایان از تمامی کسانی که شرایط را برای حضور مجدد آلومینیوم در مسابقات ورزشی مهیا کردند، تقدیر و خاطرنشان کرد: دست تمامی کسانی که می‌توانند با کمک‌هایشان ازلحاظ مالی و معنوی باشگاه را در جهت رشد و شکوفایی قرار دهند، می‌فشارم و امیدوارم بار دیگر شاهد حضور آلومینیوم هرمزگان به‌عنوان برند ورزش استان در سطح کشور باشیم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *