آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رفیعی بندری : دِین خود را به تیم آذرخش ادا کردم/مدیران و تصمیم گیران استانی با مردم رو راست باشند!

تیم فوتسال آذرخش بندر عباس مدتهاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و متأسفانه آنطوری که باید و شاید حمایتی از این تیم ریشه دار هرمزگانی صورت نپذیرفت ، و این در حالیست که استان های دیگر با هزینه‌های زیادی اقدام به خرید امتیاز تیم‌های ورزشی میکنند ولی در هرمزگان برای حفظ و حمایت از استعدادها و تیم‌های ورزشی بسیار کوتاهی میشود.

بازخبر / تیم فوتسال آذرخش بندر عباس مدتهاست با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کند و متأسفانه آنطوری که باید و شاید حمایتی از این تیم ریشه دار هرمزگانی صورت نپذیرفت ، و این در حالیست که استان های دیگر با هزینه‌های زیادی اقدام به خرید امتیاز تیم‌های ورزشی میکنند ولی در هرمزگان برای حفظ و حمایت از استعدادها و تیم‌های ورزشی بسیار کوتاهی میشود.

هومن رفیعی بندری مدیرعامل تیم فوتسال آذرخش بندر عباس در گفتگو با خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی بازخبر گفت : بیش از سیصد میلیون تومان از حساب شخصی خودم برای این تیم هزینه کردم ، در واقع دِینم را به این تیم ادا کردم ولی هیچکس جوابگوی من و هزینه هایی که انجام دادم نیست.

وی افزود : با تمام مشکلات این تیم قعر جدولی را با کمک اعضاء تیم در لیگ برتر حفظ کردیم ، ولی برای ادامه راه حمایت همه جانبه و مالی مسئولین استانی را نیازمندیم.

متأسفانه هیئت امنا باشگاه در کنار من نیستند و من به تنهایی از پس حل مشکلات این تیم برنمی‌آیم.

رفیعی بندری ادامه‌داد : پس از پیگیری‌های مختلف و دستور استاندار سابق توسط یکی از دستگاه ها مبلغ ۵۰۰ میلیون تومان به حساب شهرداری بندر عباس واریز شد چرا که شهرداری‌ نسبت به سایر دستگاه‌ها و ادارات می‌توانست در روند پرداخت به باشگاه تسهیل ببخشد که متاسفانه دو ماه است در شورای شهر بندرعباس موضوع پرداخت طرح شده و یا نشده اما مصوبه ابی مبنی بر پرداخت این پول مصوب نشده است.

مدیرعامل باشگاه آذرخش بندر عباس در پایان گفت : مدیران و تصمیم گیران استانی اگر این تیم را نمی‌خواهند با مردم رو راست باشند ، نه اینکه فقط قول حمایت و وعده‌های محقق نشدنی را بدهند.

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *