آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

معاندان از مواضع محکم رئیس دستگاه قضا عصبانی هستند

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اتهامات و دروغ‌پراکنی‌ها علیه رئیس قوه قضاییه نشان از عصبانیت دشمنان نسبت به مواضع محکم ایشان در حفظ و صیانت از انقلاب و رهبری دارد.

بازخبر /حمیدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتشار اتهامات کذب علیه منسوبان آیت‌الله صادق آملی لاریجانی رئیس دستگاه قضا، اظهار داشت: یکی از اقدامات و ترفندهایی که دشمنان از ابتدای انقلاب تا کنون در نظام جمهوری اسلامی به کار می‌گیرند، ترور فیزیکی و شخصیتی است.

وی افزود: معاندان در هر دو بخش (ترور فیزیکی و شخصیتی) هم اقدام کردند و فعالیت داشتند و همواره برخی را به شهادت رساندند و در تخریب شخصیتی برخی دیگر نیز اقدام کردند.

نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی همچنین عنوان کرد: در شرایط کنونی کشور هم قاعدتا این مسیر و اقدام دشمن متوقف نشده و استمرار دارد و هر زمانی هم روش‌های متفاوتی به خود می‌گیرد، اما کلیت موضوع در همین دو حالت وجود داشته و اکنون هم وجود دارد.

پورابراهیمی ادامه داد: یکی از مواردی هم اکنون شاهد آن هستیم موارد کذب و مباحثی است که نسبت به آیت‌الله آملی لاریجانی ریاست قوه قضاییه مطرح می‌کنند.

وی برهمین اساس اضافه کرد: این مسئله نشان از عصبانیت دشمنان نسبت به مواضع محکم آیت‌الله آملی لاریجانی در حفظ و صیانت از انقلاب و رهبری، دارد.

این نماینده مجلس دهم شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: عموما آنچه که اتفاق می‌افتد نشان می‌دهد دشمنان عصبانی هستند و نسبت به تخریب این شخصیت (رئیس قوه قضاییه) اقدام می‌کنند که این نشان از ضعف و استیصال آنان دارد تا فضایی فراهم شود تا نیات و مقاصد شوم خود را عملی کنند.

پورابراهیمی در ادامه همین مطلب تاکید کرد که البته خوشبختانه مردم ما بسیار هشیار هستند و با دقت این موارد را رصد می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما باید با کسانی که نسبت تخریب نیروهای انقلاب اقدام می‌کنند؛ با قاطعیت و جدیت برخورد کنند، گفت: همه ارکان انقلاب -در هر سه قوه- ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و هر گونه تخریبی که نسبت به مسئولان ارشد کشور صورت گیرد برای ما حکم واحد دارد و ما آن را برخورد با نظام می‌دانیم .

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در مواردی هم که نیازمند پاسخ‌گویی باشد، مسئولان مربوطه باید پاسخگو باشند، تصریح کرد: آنچه در مورد رئیس قوه قضاییه وجود دارد مشخص است که یک عناد و دشمنی در میان است چرا که ایشان مواضع اصولی و صیانت از مبانی انقلاب اسلامی را همواره پیش می‌گرفته است.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *