آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس:

تحصن ورزشکار تیم بسکتبال بانوان در سازمان کذب است/ در حال رایزنی برای پرداخت مطالبات هستیم/ شهرداری بندرعباس جهادگونه تیمداری می‌کند

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: تحصن ورزشکار تیم بسکتبال بانوان در دفتر اینجانب اساسأ کذب است و این ورزشکار برای دریافت مطالبه خود به سازمان رجوع کرده بود که بنده در زمان مراجعه این ورزشکار به دلیل حضورم در جلسه استانداری در دفتر کار خود حاضر نبودم.

بازخبر / محمدمهدی جهانبخش در بندرعباس ضمن تسلیت به‌مناسبت شهادت امام سجاد(ع) اظهار داشت: اگر امام زین‌العابدین(ع) در صحرای کربلا حاضر نبودند قطعأ رسالت پدر بزرگوارشان امام حسین(ع) ناتمام می‌ماند و این حضرت به‌همراه حضرت زینب(س) در خطبه‌های ارزشمند خود رسالت حرکت بزرگ حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) را تمام کردند.

وی در خصوص تحصن یکی از ورزشکاران تیم بسکتبال بانوان شهرداری بندرعباس افزود: در واقع تحصن این بانوی ورزشکار در دفتر اینجانب اساسأ کذب است و این ورزشکار برای دریافت مطالبه خود به سازمان رجوع کرده بود که بنده در زمان مراجعه این ورزشکار به دلیل حضورم در جلسه استانداری در دفتر کار خود حاضر نبودم.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس اضافه کرد: اگر بنده در دفتر کار خود حضور داشتم قطعأ با این ورزشکار ملاقات می‌کردم چراکه تکریم ارباب رجوع یکی از سیاست‌های مهم شهرداری بندرعباس است و پاسخ‌گویی به ورزشکارانی که با این مجموعه قرارداد دارند جزو وظایف سازمانی ماست.

جهانبخش در ادامه عنوان داشت: بخشی از مطالبات تیم‌های ورزشی بدون هیچ‌گونه کم و کاستی تاکنون پرداخت شده است و در حال رایزنی با شهرداری هستیم تا ورزشکارانی که تاکنون قراردادهای مالی آنان پرداخت نشده است انجام شود چراکه آنان با جان و دل برای تیم‌های ورزشی خود تلاش نموده‌اند.

وی بیان کرد: شهرداری بندرعباس با حمایت شورای اسلامی و شهردار محترم در حالی از تیم‌های ورزشی حمایت می‌کند که هیچ‌گونه تکلیفی بر دوش آن نیست و در غفلت و عدم حمایت صنایع عریض و طویل غرب شهر بندرعباس به حمایت از تیم‌های ورزشی می‌پردازد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و ورزشی شهرداری بندرعباس گفت: قطعأ مشکلاتی در راه تیمداری و به ویژه پرداخت حق‌الزحمه مربیان، سرپرستان و ورزشکاران پرتلاش مجموعه پیش می‌آید که امیدواریم با صحه صدر ورزشکاران و مساعدت‌های همیشگی شهردار محترم، این مشکلات نیز برطرف گردد.

در حال حاضر ۱۲ تیم ورزشی در لیگ‌های معتبر کشوری و استانی بدون هیچ‌گونه کمکی از سوی دولت، مورد حمایت شهرداری بندرعباس است.

 

 

 

 

 

فارس/

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *