آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

رفع تصرف از هفت هکتار زمین ملی در شرق هرمزگان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری هرمزگان گفت’ هفت هکتار زمین ملی به ارزش یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال درروستای کریان شهرستان میناب رفع تصرف شد.

باز خبر, امید ذاکری  اظهار داشت: افراد سود جو در حاشیه زمین کشاورزی خود اقدام به احداث بند و بندسارکرده که ماموران یگان حفاظت اداره منابع طبیعی میناب درجریان گشت زنی های خود با مشاهده تخلف ، آن را به مراجع قضایی گزارش و با دستور قضایی و همکاری نیروی انتظامی زمین های تصرف شده از دست متصرفان خارج شد.
وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر برخورد با پدیده تخریب و زمین خواری ، تصریح کرد: منابع طبیعی هرمزگان هرگونه تخریب و تصرف ملی را از طریق کارشناسان خود پیگیری و با این موارد از طریق مجاری قانونی به صورت جدی برخورد می کند.
مدیرکل منابع طیعی هرمزگان خاطرنشان کرد: یگان حفاظت منابع طبیعی استان برای جلوگیری از هرگونه تخلف و تصرف به زمین ملی حتی در روزهای تعطیل نیز از آماده باش کامل برخوردار است.
وی بیان داشت: اداره های منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان های هرمزگان به صورت شبانه روزی آماده دریافت هرگونه اخبار در مورد تخریب، تصرف و آتش سوزی از طریق شماره تلفن ۱۵۰۴ می باشند.
در چهار ماه نخست امسال ، ۲۳۷ هکتار از اراضی ملی در استان هرمزگان رفع تصرف شد.
شهرستان میناب در ۹۰ کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده و دومین شهر بزرگ این استان پس از مرکز می باشد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(1)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *