آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

طناب دار بر گردن شرور مخوف

یکی از اشرار مخوف کرمان که کلکسیونی از جرایم و شرارت در پرونده‌اش ثبت شده بود سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.

بازخبر /  یکی از اشرار مخوف کرمان که کلکسیونی از جرایم و شرارت در پرونده‌اش ثبت شده بود سحرگاه دیروز به دار مجازات آویخته شد.

او در جریان ۱۵سال فعالیت مجرمانه انواع جرایم را مرتکب شده بود. از آدم‌ربایی و قتل گرفته تا تجاوز و سرقت مسلحانه. آریا که سال‌ها تحت تعقیب پلیس کرمان بود، چندین بار با مأموران پلیس و اطلاعات درگیر شده بود که در جریان این درگیری‌ها ۲نفر از همدستان وی کشته شده بودند اما او توانسته بود فرار کند. این مرد در ۱۵سال فعالیت مجرمانه چندبار از سوی پلیس دستگیر شد اما هر بار که به زندان می‌رفت، شاکیان او از ترس رضایت می‌دادند و مدتی بعد وی آزاد می‌شد.

در پرونده سیاه این مرد جرایم مختلفی ثبت شده بود. از قاچاق مواد‌مخدر تا ۳مورد درگیری مسلحانه با ماموران، ۱۹فقره گروگانگیری مسلحانه، ۱۳سرقت مسلحانه، ۳فقره راهزنی مسلحانه، تجاوز به عنف مسلحانه، قتل و تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم و اخاذی. او حتی در جریان فراری‌دادن یک متهم از دست مأموران نیز نقش داشت.

آریا با تشکیل باندی کاملا مسلح دست به آدم‌ربایی می‌زد و گروگان‌هایش را در منطقه کوه شاه زندانی و از خانواده‌هایشان اخاذی می‌کرد. این مرد شرور در سال ۸۰نقشه سرقت مسلحانه از کامیون‌ها را در شهرستان رودبار جنوب طراحی کرد و به ۳کامیون دستبرد زد که در جریان یکی از سرقت‌ها، مردی را به ضرب گلوله به قتل رساند. او پس از آن و با ضرب و شتم زنان و کودکان در روستای نرگسان ۹۰رأس گوسفند را به سرقت برد.

گروگانگیری پسربچه ۸ساله‌ای از شیراز یکی دیگر از جرایمی بود که او در سال ۸۳ مرتکب شد. مرد شرور در سال ۸۴و با تهدید اسلحه، دختری را در منطقه اسفندقه ربود و به او تجاوز کرد. گروگانگیری پسربچه ۱۲ساله‌ای در سال ۸۵ هم از دیگر جرایم او بود. این مرد همچنین با شناسایی افراد پولدار و ثروتمند، سراغ آنها می‌رفت و با تهدید اسلحه اخاذی می‌کرد تا اینکه خرداد سال گذشته دستگیر و در دادگاه به اتهام محاربه به اعدام محکوم شد. با تأیید حکم، وی سحرگاه دیروز در زندان کرمان به دار آویخته شد.

همشهری

پسندیدم(3)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *