آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

دلیل واقعی مخالفت غربی‌ها با برنامه موشکی ایران از زبان یک فعال اپوزیسیون +فیلم

“امید دانا” از فعالان اپوزیسیون سلطنت طلب، مخالفت غربی‌ها با برنامه موشکی ایران را نه به دلیل نقض قطعنامه‌های سازمان ملل، بلکه به دلیل مخالفت و دشمنی غربی‌ها با پیشرفت و اقتدار ایران می‌داند که ریشه در تاریخچه ۳۰۰ ساله دارد.

بازخبر /در پی‌ارسال ماهواره‌بر سیمرغ به فضا، آمریکا، آلمان، فرانسه وانگلیس از ایران تحت عنوان نقض قطعنامه سازمان ملل به شورای امنیت شکایت کردند که با مخالفت روسیه به نتیجه نرسیدند.

اما اتفاق جالب در روزهای گذشته دفاع یک اپوزیسیون سلطنت طلب از برنامه موشکی ایران بود. این کلیپ که در روزهای گذشته در شبکه های اجتماعی منتتشر گردید، مورد توجه کاربران قرار گرفت.

“امید دانا” فعال اپوزیسیون سلطنت طلب، مخالفت غربی‌ها با برنامه موشکی ایران را نه به دلیل نقض قطعنامه‌های سازمان ملل، بلکه به دلیل مخالفت و دشمنی غربی‌ها با اقتدار ایران می‌داند.

وی با اشاره به پرتاب ماهواره‌بر سیمرغ به فضا و مخالفت‌ غربی‌ها با این مسئله اظهار می‌دارد: «دعوا سر دموکراسی و این‌ها نیست.» وی با توصیه به خواندن تاریخ ۳۰۰ سال اخیر ایران به عنوان شاهدی بر حرف خود، اضافه می‌کند: «دعوا سر این است که ایران باید همیشه مستعمره باشد. [غربی‌ها] یک ایران قدرتمند و مقتدر را نمی توانند ببینید.»

پسندیدم(2)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *