آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
گزارش بی‌بی‌سی؛

دستور رئیس دولت اصلاحات برای ورود نیروهای مسلح به غائله ۱۸ تیر

«حالا خود رئیس جمهوری که دستور داده و آن را تصویب کرده بود، یا سکوت کرده یا بیانیه می‌دهد؛ بعد مردم خیال می‌کنند که سپاه تنها بوده است.»

بازخبر / وب‌سایت بی بی سی فارسی طی گزارشی راجع به سالگرد شورش‌های ۱۸ تیر ۷۸ و حاشیه‌های آن، از قول رئیس پیشین ستادکل نیروهای مسلح ایران نوشت: «به‌عنوان عضو شورای امنیت ملی عرض می‌کنم که مقابله نیروهای مسلح با شورش‌های خیابانی در جریان ۱۸ تیر سال ۷۸ با مجوز شورای عالی امنیت ملی و شخص رئیس شورای عالی امنیت ملی که خود آقای خاتمی بود، صورت گرفت.»

به‌نوشته این منبع به نقل از سرلشکر حسن فیروزآبادی، «آن زمان جلوی خود بنده آقای روحانی با آقای خاتمی تماس گرفتند و گفتند وضع اینگونه و جمع‌بندی این است و ایشان گفتند که دیگر هر تصمیمی که گرفتید انجام دهید، از این به بعد هم همینطور خواهد بود.»

بنا بر این گزارش، آقای فیروزآبادی خاطرنشان کرد: «حالا خود رئیس جمهوری که دستور داده و آن را تصویب کرده بود، یا سکوت کرده یا بیانیه می‌دهد؛ بعد مردم خیال می‌کنند که سپاه تنها بوده است.»

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *