آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان:

پاسخ ترقه‌بازی را با موشک خواهیم داد

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت: ۱۲ تیر ۶۷ و جنایت ددمنشانه آمریکا با حمله موشکی به یک هواپیمای مسافری در ذهن هر انسان آزاده‌ای به یاد می‌ماند .

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس سردار رضا ترابی در مراسم یادمان شهدای ۱۲ تیر گفت: ۱۲ تیر ۶۷ برای هر انسان آزاده‌ای یک روز به‌یادماندنی و فراموش‌نشدنی است که یک اقدام بزدلانه صورت گرفت که همه بشریت تا انتهای دنیا در ذهنشان خواهد ماند.

وی بیان کرد: نمی‌توانم بگوییم مبدأ این پرواز منطقه نظامی بود یا مقصدش یا نوع وسیله آن نظامی بود و قطعاً همه انسان‌ها می‌دانند یک هواپیمای مسافربری و آن‌هم از نوع ایرباس و در یک ارتفاع کم که با چشم غیرمسلح می‌توان این موضوع تشخیص داد را چطور آمریکایی‌ها می‌گویند این هواپیما حامل افراد نظامی و جنگنده نظامی باشد .

سردار ترابی به اقدام ۲۰ دی‌ماه سال ۹۴ اشاره کرد و اظهار کرد: در ۲۰ دی‌ماه ۹۴ تعدادی از پاسدارانی که بسیاری از آن‌ها اصلاً حادثه۱۲ تیر ۶۷ ، امام راحل و دفاع مقدس را ندیده بودند اما به نیابت از شهدای برای انتقام‌گیری از خون شهدا اتفاقی را رقم زدند.

وی ادامه داد: مقام عالی‌رتبه ارتش آمریکا در کنگره‌شان به تریبون زد و خطاب به سناتورهایشان و نمایندگان گفت امروز نیروی دریایی سپاه کاری را انجام داد که بعد از جنگ جهانی دوم هیچ نیروی مسلحی و هیچ دولتی به خودش اجازه نداده بود که این کار را بر سر نیروهای ما دربیاورد و دست آن‌ها رو به پشت گردنشان بگذارد و این بالاترین حقارتی بود که به نیابت از شهدای شما این عزیزان ما گرفتند.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان اضافه کرد: در یک اقدامی که قطعاً اشتباه بود آمریکایی‌ها به بخش کوچکی از آب‌های ما بیش از ۱۴۰ کیلومتر دورتر از ساحل اصلی نفوذ کرده بودند اما آن‌ها دستشان را پشت گردنشان بردند تا بدانند ۱۲ تیر برای ما همیشه یک درس است و شهدای ۱۲ تیر همیشه مقابل چشمان ما هستند.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش و نیروی دریایی سپاه هر زمان می‌خواهند برای مأموریت وارد این آب‌ها شوند آنجا را محلی بدانند که شهدا به آن نظر دارند و با کمک شهدا این اقدامات تجاوزگرانه را جواب سختی خواهیم داد.

سردار ترابی ابراز کرد: مقام معظم رهبری فرمودند دیگر زمان بزن و در رو گذشت و دیدید در چند روز گذشته سپاه پاسداران جواب ترقه‌بازی در مجلس و حرم امام خمینی را با موشک پاسخ داد.

وی با بیان اینکه ازاین‌پس جواب ترقه‌بازی را با موشک خواهیم داد، گفت: دیگر اجازه نخواهیم داد که حتی نگاه چپ و غضب‌آلود به مرزها، مردمان ما و ارزش‌هایمان کنند و جواب نگاه‌های تند آن‌ها را به‌تندی خواهیم داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *