آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان خبر داد:

آمادگی اعزام ۱۶۱۰ مسافر به سرزمین وحی از فرودگاه بندرعباس

مدیرکل فرودگاه های استان هرمزگان از آمادگی همه جانبه این فرودگاه برای پذیرش و اعزام مسافران به سرزمین وحی خبر داد و افزود: فاز یک بهسازی ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس بعد از ورود حجاج از زیارت بیت الله الحرام آغاز خواهد شد.

بازخبر / محمود امانی بنی ، با اشاره به آمادگی همه جانبه این فرودگاه برای پذیرش و اعزام مسافران به سرزمین وحی گفت: تعداد مسافران امسال نسبت به سال ۹۴ از ۵۶۱  نفر به یک هزار و ۶۱۰ نفر افزایش یافته است.

امانی افزود: تجهیزات و تمهیدات لازم برای این مهم اندیشیده شده و یکسری تسهیلات ویژه پرواز حجاج نیز در مدت زمان باقی مانده برای خدمات رسانی بهتر به مسافرین و مستقبلین این پروازها ارائه خواهد شد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان هرمزگان خاطرنشان کرد: حاجیان هرمزگانی با پرواز به مقصد مدینه و پس از آن در برگشت از مبدا جده سفر معنوی خود را انجام خواهند داد.

وی در خصوص بهسازی ترمینال یک فرودگاه بندرعباس بیان کرد: فاز یک بهسازی کلی و همه جانبه که مقرر بود از مرداد ماه سالجاری آغاز شود به اواسط شهریور ماه و پس از بازگشت مسافران از سرزمین وحی موکول شده و ادامه بهسازی این ترمینال تا ۳ فاز با ایجاد تغییرات زیربنایی در چیدمان و افزایش چند برابری ظرفیت کنونی ترمینال پروازهای خارجی فرودگاه بین المللی بندرعباس در دستور کار قرار دارد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *