آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال تغییر تاریخ بازی ایران و کره‌جنوبی

فدراسیون فوتبال همچنان به دنبال تغییر تاریخ بازی ایران و کره جنوبی است.

 باز خبر,به گزارش ایسنا به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، امیر حسین حسینی، مدیر روابط عمومی فدراسیون ضمن تایید مطلب فوق گفت: به دنبال پیگیری‌ها و اعتراض شدید فدراسیون فوتبال و به خصوص رئیس این فدراسیون به زمان برگزاری دیدار ایران و کره جنوبی در روز تاسوعا، رئیس فدراسیون جلسه‌ای با ویندزور جان – دبیر کل AFC و همچنین جلسه‌ای با جیانی اینفانتینو – رئیس فیفا با حضور آصفی و عباس ترابیان صورت گرفت، این فدراسیون تلاش خود را به منظور تغییر زمان بازی تیم ملی با کره جنوبی انجام داد. البته لازم به توضیح است که جیانی اینفانتینو – رئیس فیفا این قول را به رئیس فدراسیون فوتبال داد که در سال های آتی عدم برگزاری مسابقات در ایام محرم مد نظر آنها برای برنامه ریزی مسابقات در ایران قرار بگیرد.
حسینی در ادامه گفت: اما همانطور که علاقمندان به فوتبال مطلع هستند تیم ملی در تاریخ ۱۵ مهر ماه مصادف با چهارم محرم و در تاشکند به مصاف تیم ملی فوتبال ازبکستان خواهد رفت و بلافاصله بعد از آن مسابقه به ایران خواهد آمد تا در تاریخ ۲۰ مهرماه و نهم محرم و مطابق با جدول مسابقاتی اعلام شده از سوی فیفا با تیم ملی فوتبال کره جنوبی دیدار داشته باشد. فاصله زمانی کوتاه بین دو دیدار و عدم وجود روزهای فیفا بعد از تاریخ ۲۰ مهرماه، متاسفانه باعث شد که نتوانیم تغییری در برگزاری این مسابقه و انتقال آن به روزهای قبل و بعد از ۲۰ مهرماه انجام دهیم.
وی گفت: از دیگر مشکلاتی که کره جنوبی با تغییر زمان بازی و برگزاری آن دو روز زودتر از تاریخ اعلامی از سوی فیفا مخالفت کرد این است که کره جنوبی ۱۵ مهر و در کره جنوبی با قطر دیدار می کند و پس از آن باید به ایران بیاید و در تاریخ ۲۰ مهر با ایران مسابقه خود را برگزار کند.
وی ادامه داد: لازم به توضیح است که جلساتی هم با مسئولان کره جنوبی صورت گرفت تا بتوانیم در بازی برگشت میزبان آنها باشیم و بازی رفت را که در تاریخ ۲۰ مهرماه انجام می شود در کشور کره جنوبی برگزار کنیم. اما آنها نپذیرفتند تا بتوانند. از میزبانی خود در دیدار برگشت استفاده کنند و پیشنهاد ما را نپذیرفتند.
حسینی در پایان گفت: از این رو فدراسیون فوتبال پیگیری های خود را انجام داده و قطعا هم این موضوع را ادامه خواهد داد تا بتواند این دیدار را در روز دیگری برگزار کند. البته فدراسیون همزمان با انجام مذاکرات، نامه نگاری های خود را با مبادی ذیربط مانند شورای تامین استان تهران، شورای امنیت کشور و حراست ورزش و جوانان انجام داده و حراست وزارت ورزش هم این موضوع را به اطلاع آنها رسانده است و قطعا در صورتی که تلاشهای فدراسیون با توجه به مشکلات موجود که در بالا به آن توضیح داده شد، به ثمر نرسد همانند بازیهایی که در ایام محرم و به خصوص در لیگ قهرمانان آسیا مانند دیدار های استقلال و جوبیلوایباتا ژاپن و دالیان چین انجام داد، یک همایش بزرگ عاشورایی را با حضور همه هواداران، مشتاقان و عاشقان اباعبدالله حسین (ع) انجام خواهیم داد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *