توصیه‌هایی برای کنترل دیابت در ماه رمضان هفتمین دوره رویداد پردیس سامیت روز ۱۵ اسفند در محل پارک فناوری پردیس برگزار شد. بررسی تخصصی چرخ خیاطی جک مدل f10 ﺷﺎﺩی، نقش تعیین کننده‌ای در حفظ سلامت افراد دارد

تناقض در زمان اجرایی شدن طرح رجیستری / کریمی: از تیرماه اجرایی خواهد شد/واعظی: تا پایان تابستان عملیاتی می‌شود

در حالی وزیر ارتباطات روز شنبه از به تعویق افتادن اجرای طرح رجیستری تا پایان تابستان سال جاری خبر داده که رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی از فراهم شدن اجرای این طرح و نادرست بودن خبر تعویق این طرح سخن می‌گوید.

بازخبر / همانطور که میدانید طرح رجیستری در کشور توسط مسئولان با هدف مبارزه با قاچاق تلفن‌های هوشمند همراه انجام خواهد گرفت البته که این طرح از سال‌های گذشته مطرح شده اما همچنان برخی خبرها از به تعویق افتادن آن تا پایان تابستان سال جاری حکایت دارند.
براین اساس محمود واعظی روزشنبه هفته جاری در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر رجیستری تلفن‌های همراه از اول تیر ماه سال جاری گفت:اقدامات برای اجرای طرح رجیستری تلفن همراه در حال پیشرفت است و پیمانکار داخلی برای اجرای این طرح انتخاب شده البته پیمانکار فرصت بیشتری برای عملیاتی کردن اجرای رجیستری خواسته است.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: رجیستری تلفن همراه برای اینکه تمام مردم دچار مشکل شوند، کار پیچیده‌ای است، بنابراین مقرر شده بود که اواخر تیرماه رجیستری اجرایی شود، اما پیمانکار دو ماه فرصت خواسته تا این کار اجرایی شود، که تا پایان تابستان طرح رجیستری تلفن همراه عملیاتی می‌شود.
اما از سوی دیگرغلامحسین کریمی با اشاره به اجرایی شدن طرح رجیستری از اول تیرماه، اظهار کرد: زمینه اجرایی شدن طرح رجیستری فراهم شده و با توجه به تاکید وزارت صنعت برای اجرایی شدن آن از اول تیر ماه سال جاری به نظر میرسد این طرح از اول ماه آینده اجرایی شود تا روز سه شنبه هیچ ابلاغی از سوی وزارت ارتباطات به این اتحادیه نشده است.
رئیس اتحادیه صنف دستگاه های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران در واکنش با خبر به تعویق افتادن طرح رجیستری، گفت: این خبر صحت نداشته و این طرح برای گوشی‌هایی که در آینده به شبکه ارتباطی کشور متصل می‌شود اجرایی خواهد شد و مشکلی برای تلفن‌های همراهی که در گذشته به شبکه متصل شده‌اند پیش نخواهد آمد.
کریمی خاطرنشان کرد: این طرح برای تمامی برندهای گوشی تلفن همراه اجرایی خواهد شد و هر مشترکی بخواهد گوشی موبایل خود را به شبکه اوپراتوری کشور سوئیچ کند شامل این طرح خواهد شد.
حال با این تفاسیر و تناقضاتی که در بحث اجرایی شدن طرح رجیستری پیش آمده باید دید چه زمان این طرح اجرایی خواهد شد و آیا طرح رجیستری برای چندمین بار و همانطور که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفته به تعویق خواهد افتاد و یا در موعد مقرر و با توجه به گفته مسئولان مبنی بر محیا شدن زیر ساخت‌ها این طرح از اوایل تیر ماه اجرایی خواهد شد.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *