آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
امام جمعه اهل‌سنت میرزانق نمین

اهل‌سنت هیچ وقت با تفکر و اقدامات گروهک تروریستی داعش موافق و همسو نیست

امام جمعه اهل‌سنت میرزانق نمین گفت: به هیچ وجه اهل‌سنت با تفکر و اقدامات گروهک تروریستی داعش موافق و همسو نبوده و هر فرد اهل‌سنت خود را به عنوان یک شهروند ایرانی تابع قوانین می‌داند.

بازخبر / غلام‌رضا تهیتی در اردبیل اظهار داشت: مردم اهل سنت منطقه میرزانق نمین به نوبه خود اقدامات اخیر تروریستی داعش که منجر به شهادت جمعی از هموطنان شده است را محکوم و اعلام می‌کنیم که بنا به تاکید مقام معظم رهبری در مورد وحدت بین شیعه و سنی خود را از گروهک تروریستی داعش مبرا می‌دانیم.

وی افزود: به هیچ وجه اهل سنت با تفکر و اقدامات این گروهک تروریستی موافق و همسو نبوده و هر فرد اهل‌سنت خود را به عنوان یک شهروند ایرانی تابع قوانین دانسته و در راستای حفظ وحدت موجود در کشور تلاش می‌کند تا بتوانیم سربلندی روزافزون ایران اسلامی و افزایش اقتدار آن در عرصه‌های مختلف را شاهد باشیم.

امام جمعه اهل‌سنت میرزانق نمین با اشاره به اقتدار نیروهای امنیتی کشور در مقابله با این حادثه تروریستی و حوادث مشابه آن بیان کرد: تلاش و از جان‌گذشتگی تمامی حافظان امنیت و جان و مال مردم اعم از نیروهای انتظامی، سپاهی و اطلاعاتی شایسته قدردانی بوده و امیدواریم روز به روز شاهد افزایش اقتدار این نیروهای حافظ امنیت و آرامش در کشور باشیم.

تهیتی با اشاره به اتحاد و همدلی مردم ایران در برابر چنین فتنه‌هایی گفت: مردم ایران اسلامی چه اهل‌سنت و چه شیعی آگاه و هوشیار هستند و با تکیه بر ولایت‌مداری و اطاعت‌پذیری از رهبری اجازه نمی‌دهند که دشمنان با چنین اقدامات مزبوحانه به دست عده‌ای از افراد کوردل و فریب‌خورده امنیت و آرامش موجود در کشور را خدشه‌دار کنند.

وی با اعلام تنفر اهل سنت از داعش تصریح کرد: داعش و گروه‌های تکفیری نظیر آن دست‌پروده عربستان و آمریکا در منطقه هستند تا از این طریق به خواسته‌های شوم خود دست یافته و در بین مسلمانان تفرقه‌افکنی کنند اما غافل از این هستند که مردم ایران مردمی هوشیار و بابصیرت بوده و فریب چنین حیله‌هایی را نخواهند خورد.

پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *