آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

اقدام تروریستی صبح دیروز در مجلس یک جنایت کور تروریستی بود/اراده ملت ایران در مبارزه با تروریسم بیش از گذشته تقویت‌شد

عضو هیئت‌رئیسه مجلس گفت: هوشیاری نیروهای امنیتی و مردم خنثی‌کننده توطئه‌های تروریستی خواهد بود و هیچ‌چیز قادر به لطمه به امنیت و ثبات ایران اسلامی نخواهد بود.

بازخبر / منطقه خلیج‌فارس، محمد آشوری ظهر دیروز پس از پایان عملیات تروریستی در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه تروریست‌ها تاوان سنگینی خواهند داد، اظهار کرد: اقدام تروریستی صبح امروز در مجلس یک جنایت کور تروریستی بود.

وی با اشاره به اینکه اقدام تروریستی دیروز در مجلس به لحاظ ماهیت عملیاتی و اطلاعاتی، یک اقدام بزدلانه بود، افزود: هوشیاری نیروهای امنیتی و مردم خنثی‌کننده توطئه‌های تروریستی خواهد بود و هیچ‌چیز قادر به لطمه به امنیت و ثبات ایران اسلامی نخواهد بود.

آشوری خاطرنشان کرد: این اقدام کور تروریستی با هوشیاری و تلاش مجاهدانه نیروهای امنیتی پایان یافت اما اراده ملت ایران در مبارزه با تروریسم بیش از گذشته تقویت‌شده است.

وی اضافه کرد: باید در شرایط کنونی همدلی و انسجام ملی را حفظ کرده و برای مقابله با توطئه‌های دشمنان بیش‌ازپیش آماده‌باشیم و بدانیم که این اقدام به لحاظ ماهیت اطلاعاتی و عملیاتی، ارزشی نداشته و اقدام بزدلانه در مسیر همان سیاست‌های مزورانه‌ای است که تروریست‌ها سال‌ها است در منطقه در پیش‌گرفته‌اند.

این نماینده مردم هرمزگان در مجلس در پایان بیان کرد: از درگاه خداوند هم‌نشینی با شهدای دلیرمرد مدافع حرم و شهدای ۸ سال دفاع مقدس را برای شهدای این حادثه تروریستی مسألت دارم.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *