آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مجلس وظیفه نظارتی خود در دادن گاز به ترکیه انجام می دهد/ گاز ایران به ترکیه اولین دستور کار کمیسیون انرژی مجلس

گلمرادی تاکید کرد: مجلس باید بر همه امور کشور نظارت کند و ما با دید کارشناسی و پرهیز از موضوعات حاشیه ای، وظیفه نظارتی خود در دادن گاز ایران به ترکیه را انجام می دهیم.

بازخبر / رئیس کمیته نیروی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مشخص شود گازی که ایران به ترکیه می دهد، بر چه اساس است، گفت: مجلس وظیفه نظارتی خود در دادن گاز ایران به ترکیه انجام می دهد و ابعاد این مساله را مشخص و بررسی می کند.

علی گلمرادی نماینده ماهشهر و امیدیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار افکار نیوز با اشاره به موضوع دادن گاز مجانی ایران به ترکیه گفت: در این زمینه بحث های زیادی مطرح شده و موضوعات مختلفی هم طرح گردید اما هنوز اصل موضوع مشخص نیست.

وی افزود: کمیسیون انرژی مجلس سه شنبه و چهارشنبه این هفته جلسه دارد و ما در اولین جلسه همین موضوع گاز ایران به ترکیه را بررسی خواهیم کرد.

رئیس کمیته نیروی مجلس شورای اسلامی افزود: قطعا از بیژن زنگنه وزیر نفت و دیگر مسئولین مرتبط با گاز دعوت خواهد شد تا با حضور در کمیسیون در این زمینه توضیح دهند که اصل موضوع چی است و گاز ایران بر چه اساسی به ترکیه داده می شود.

گلمرادی تاکید کرد: مجلس باید بر همه امور کشور نظارت کند و ما با دید کارشناسی و پرهیز از موضوعات حاشیه ای، وظیفه نظارتی خود در دادن گاز ایران به ترکیه را انجام می دهیم.

وی تصریح کرد: هنوز اصل موضوع دادن گاز ایران به ترکیه مشخص نیست و ما نظر مسئولین وزارت نفت را نشنیدیم و نمی دانیم حرف وزارتخانه چی است.

رئیس کمیته نیروی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: جمهوری اسلامی ایران با ترکیه مراوداتی دارد و باید به بررسی این موضوع پرداخت.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *