آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

اشتغال و تولید باید مهمترین اولویت دولت آینده باشد/ ضرورت توجه دولت به افزایش توان دفاعی

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رئیس جمهور در دولت دوم خود باید کابینه جوان و چابک تشکیل دهد، گفت: اشتغال و تولید باید مهمترین اولویت دولت آینده باشد ضمن اینکه دولت باید به افزایش توان دفاعی کشور هم توجه ویژه داشته باشد.

بازخبر / علاء الدین بروجردی نماینده بروجرد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشارکت ۴۲ میلیون نفری ملت ایراندر انتخابات روز جمعه و حضور ۷۳۳ درصدی در پای صندوقهای رای گفت: این  از افتخاارات نظام جمهوری اسلامی ایران است که بعد از ۳۸۸ سال از انقلاب اسلامی، مردم همچنان با مشارکت بالا به ادامه راه نظام و انقلاب رای بالایی می دهند.

وی افزود: مردم به تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر مشارکت بالا در انتخابات، به رغم همه مشکلات در انتخابات حضور پیدا می کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این مشکلات تاثیری بر اراده مردم در حمایت از اصل نظام و انقلاب نداره، افزود:  ملت با انجام وظیفه خود، وظیفه دولت را سنگین کردند و حال نوبت رئیس جمهور و دولت جدیدش است که به وعده های خود عمل کند.

بروجردی با اشاره به ویژگی هایی که یک کابینه و دولت فعال و چابک باید داشته باشد، گفت: رئیس جمهور باید کابینه ای انتخاب کند که بتواند مشکلات فعلی را رفع کند.

وی با تاکید بر اینکه جوان و با نشاط بودن از جمله ویژگی مهمی است که رئیس جمهور باید به آن توجه کند، افزود: رئیس جمهور باید افراد متخصص، متعهد و کار بلد را برای اخذ رای اعتماد به مجلس معرفی کند.

نماینده اصولگرای مجلس دهم گفت: در حال حاضر اشتغال و تولید باید مهمترین اولویت دولت آینده باشد، گفت: رسیدگی به وضعیت اقتصادی به خصوص معیشت مردم، توجه به تولیدات داخلی و رونق بنگاههای اقتصادی جهت تولید بیشتر از الزامات کاری دولت آینده است.

بروجردی افزود: بیکاری جوانان مشکل اصلی خانواده هاست که دولت می تواند با توچه به رونق اقتصادی در جهت ایجاد اشتغال گامهای مهمی بردارد.

وی گسترش روابط ایران با کشورهای منطقه و جهان را از دیگر الویت های دولت آینده برشمرد و گفت: تنظیم روابط با اولویت کشورهای همسایه و بالابردن توان دفاعی بعنوان یک اصل بازدارندگی باید مورد توجه دولت آینده باشد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *