آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

منصوریان نگران تمدید قرارداد ۵ ستاره تیمش

به جز کاوه رضایی، امید نورافکن و امید ابراهیمی و البته حقدوست و رابسون جانواریو بعید است باشگاه استقلال کار سختی برای تمدید قرارداد با سایر بازیکنان داشته باشد.

بازخبر / یازده بازیکن استقلال قراردادشان با این تیم تمام شده و در بین تمام بازیکنانی که قراردادشان با باشگاه استقلال به پایان رسیده است امید نورافکن، امید ابراهیمی و کاوه رضایی تمدید قراردادشان در اولویت باشگاه قرار دارد، هم به‌خاطر عملکرد خوب این فصلشان و هم به دلیل پیشنهادهایی که ممکن است به دست آنها برسد و بخواهند استقلال را ترک کنند.

در این بین امید نورافکن گفته می‌شود تصمیم دارد که فوتبالش را در خارج از ایران ادامه دهد و کاوه رضایی و امید ابراهیمی هم منتظر شرایط مالی باشگاه هستند تا برای ماندن در جمع آبی پوشان تصمیم نهایی خود را بگیرند. در بین بازیکنانی که با استقلال قراردادی ندارند دو بازیکن هستند که به صورت قرضی با این تیم قرارداد امضا کرده‌اند و برای ماندن در این تیم باید رضایت باشگاه مبدا جلب شود.

رابسون جانواریو بازیکنی است که اول فصل از باهیای برزیل با استقلال قرارداد امضا کرد و آنقدر خوب کار کرده که علیرضا منصوریان اصرار زیادی دارد که هرطور شده رضایت این باشگاه جلب شود.

 مجتبی حق دوست هم اول فصل از نفت تهران به استقلال آمد و هر چند چندان برای این تیم به بازی گرفته نشد اما هر زمان که به میدان رفت توانست نظر کادرفنی این تیم را جلب کند.

 به جز کاوه رضایی، امید نورافکن و امید ابراهیمی و البته حقدوست و رابسون جانواریو بعید است باشگاه استقلال کار سختی برای تمدید قرارداد با سایر بازیکنان داشته باشد. بازیکنانی که قراردادشان در پایان فصل با استقلال به پایان می‌رسد اکثرا بازیکنان جوانی هستند که فعلا پیشنهاد خاصی از اروپا ندارند و هنوز برای حضور در استقلال و پیشرفت در فوتبالشان اشتیاق دارند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *