آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

هاشمی تختی : تحت تأثیر هیچ شخص یا گروه سیاسی قرار نمی‌گیریم/امیدوارم کمترین رد صلاحیت ها را داشته باشیم + فیلم

عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان گفت: مستقل تصمیم می‌گیریم و توجه به نقطه نظرات و توصیه‌ها نداریم و این اطمینان را به مردم استان می‌دهم به نحو مطلوب انجام‌وظیفه می‌کنیم تا حقی از هیچ‌کس ضایع نشود.

بازخبر. عضو هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان هرمزگان گفت: مستقل تصمیم می‌گیریم و توجه به نقطه نظرات و توصیه‌ها نداریم و این اطمینان را به مردم استان می‌دهم به نحو مطلوب انجام‌وظیفه می‌کنیم تا حقی از هیچ‌کس ضایع نشود.

حسین هاشمی تختی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه خلیج‌فارس، در خصوص آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده داوطلبین رد صلاحیت شده، افزود: در بحث تأیید صلاحیت‌ها، هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا جلسات خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: پرونده‌ها منتقل‌شده به هیئت عالی نظارت استان و با دقت به این پرونده‌ها رسیدگی می‌شود تا حقی از کسی ضایع نشود.

هاشمی تختی با اشاره به اینکه استعلام از دستگاه‌های مربوطه اخذشده است، اضافه کرد: آن پرونده‌هایی که نیاز به تحقیقات محلی داشته است، این روند انجام‌شده و علاوه بر آن افرادی که در مرحله اول صلاحیتشان رد شده به هیئت عالی نظارت بر انتخابات شورها در استان دعوت‌شده است.

این مقام مسئول با بیان اینکه با این افراد در حال مصاحبه هستیم تا ابهاماتی که در پرونده‌شان وجود دارد از زبان خودشان بشنویم، عنوان کرد: نهایتاً تصمیم لازم و دقیق گرفته شود تا حقی از کسی پایمال نشود.

وی با تأکید بر اینکه تلاشمان در این است تا کمترین رد صلاحیت را داشته باشیم، اضافه کرد: به دنبال آن هستیم تا با رعایت عدالت و قوانین از هیچ‌کس حقی ضایع نشود و تحت تأثیر و فشار هیچ جریان، شخص یا گروه سیاسی و اجتماعی قرار نگیریم.

هاشمی تختی در پایان گفت: مستقل تصمیم می‌گیریم و توجه به نقطه نظرات و توصیه‌ها نداریم و این اطمینان را به مردم استان می‌دهم به نحو مطلوب انجام‌وظیفه می‌کنیم تا حقی از هیچ‌کس ضایع نشود.

لینک فیلم

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *