آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

چرا تبلیغات برای کار ما بسیار مهم و ضروری است؟

از دوران مصر باستان، تبلیغات هدفی حیاتی در جهان تجارت و کسب و کار از طریق قادر ساختن فروشندگان به رقابت با یکدیگر برای جلب توجه خریداران بازی کرده است. خواه کالا یا خدماتی که شرکت شما عرضه می کند جزء اقلام ضروری، لوکس و یا چیزی باشد که تنها ناشی از یک مد و هوس زودگذر است.

بازخبر/از دوران مصر باستان، تبلیغات هدفی حیاتی در جهان تجارت و کسب و کار از طریق قادر ساختن فروشندگان به رقابت با یکدیگر برای جلب توجه خریداران بازی کرده است. خواه کالا یا خدماتی که شرکت شما عرضه می کند جزء اقلام ضروری، لوکس و یا چیزی باشد که تنها ناشی از یک مد و هوس زودگذر است.

در هر صورت شما نمی توانید تنها بر یک اعلام عمومی و یا بازاریابی دهان به دهان برای داشتن جریانی دائمی از مشتریان متکی باشید. داشتن الزام قوی به تبلیغات همانطور که می تواند به عنوان یک تقویت کننده برای تیم فروش شما در نظر گرفته شود، در ابعاد خارجی هم می تواند به عنوان یک ترغیب کننده برای مشتریان بالقوه شما در نظر گرفته شود.

ترفیع

هدف اولیه تبلیغات انتشار این خبر است که شما چیز جالبی برای عرضه دارید. این موضوع قابل عرضه می تواند هر چیزی از یک رویداد سرگرمی در آینده نزدیک باشد که شما در حال ترفیع آن هستید، یک خط محصول جدید که در حال فروش آن هستید، یک کمپین سیاسی که در حال مدیریت آن هستید، توسعه یک زیرساخت موجود از خدمات باشد یا حتی اولین بخش از راه اندازی کسب و کار شما باشد. خواه ترفیع شما در غالب تبلیغات چاپی، تبلیغات بازرگانی، بیلبورد و یا تراکت باشد.

آگاهی

تبلیغات کمک می کند تا آگاهی جمعیت هدف خود را از مسائلی که آنها ممکن است با آن نا آشنا باشند بالا ببرید و همچنین به آنها در رابطه با منافع مرتبط با خدمات و محصولاتی که عرضه می کنید آموزش دهید. یکی از مثال های معروف این حوزه می تواند صنعت بهداشت و سلامت باشد. به عنوان مثال اگر مصرف کننده ای یک آگهی بازرگانی را در تلویزیون ببیند که در آن یک نفر به توصیف درد ها و مشقاتی بپردازد که با دردهای فرد بیبننده یکسان باشد، این آگهی نه تنها منجر به تشخیص یک عامل احتمالی این درد می شود، بلکه یک گزینه ممکن برای درمان و مداوا هم پیشنهاد می دهد که فرد می تواند آن را با پزشک خود در میان بگذارد.

مقایسه ها

تبلیغات مخاطب هدف شما را قادربه ارزیابی مناسب بودن خدمات و محصولات شما در برار رقیبانتان می کند. نمایش محصولات پاک کننده خانگی مثال خوبی از این مورد است، چرا که این شکل از نمایش می تواند بصورت کاملا مناسب و بصری نشان دهد که کدام یک از محصولات سریعتر و بهتر از پس لکه های سرسخت بر می آیند. تبلیغات سیاسی نمونه دیگری از این کاربرد تبلیغات برای مقایسه یک به یک و پهلو به پهلو توانایی های کاندیداها و سابقه فعالیت انتخاباتی آنها برای خوانندگان و مشاهده کنندگان برای اتخاذ تصمیم های درست در زمان راگیری است.

نگهداری

یک کمپین تبلیغاتی ادامه دار و در حال پیشرفت برای یادآوری به مشتریان فعلی شما در رابطه با حضور ادامه دار شما در بازار بسیار حیاتی است.

در یک اقتصاد آشفته که تعداد بسیار زیادی از مغازه ها، رستوران ها و کسب و کارها در حال خارج شدن از شرایط رونق اقتصادی هستند، حفظ حضوری قوی در بازار از طریق تبلیغات منظم، آگهی های کوچک، کارت های پستی، رویدادها و سایتهای اینترنتی داینامیک برای ارتباطات بلند مدت غیر قابل ارزش گذاری است. این امر همچنین برای جذب مشتریان جدید که در زمان آغاز به کار شما نیازی به آن خدمات و کالاها نداشتند، ولی اکنون از یادآوری آنها خوشحال می شوند هم مفید است.

یادآوری

یک تیم برای تبلیغات محصول، ضروری و لازم است به مشتری متذکر شوید و بگوئید که همیشه در کنار او هستید. در این مرحله اقتصادی برخی از منطقه های تجاری، رستوران ها، شرکت ها به صورت ساده ولی قوی تبلیغات خود را دارند.
نمونه این تبلیغات عبارتند: از برگه های چاپی ، کارت ویزیت، ایمیل، این موارد به شما کمک می کند همیشه با مشتری ارتباط داشته باشید.

حفظ روحیه

زمانیکه مردم از کارکنان شما می پرسند که مشغول چه فعالیتی هستند، این کارکنان احساس خیلی بهتری خواهند داشت اگر در پاسخ به این سوال پاسخی حاکی از تعجب و خوشحالی پرسشگر را  بشنوند، بدین صورت که “وای، من خیلی نام این فروشگاه را شنیدم”، تا اینکه بخواهند جوابی مبنی بر ناآشنایی پرسشگر بصورت “نه، اصلا تا حالا اسمش رو هم نشنیدم،” یا “آه، مگه اونها هنوز هم کار می کنند؟” را بشنوند.

سرمایه گذاری در یک برنامه تبلیغاتی باعث ماندگاری کسب و کار شما به عنوان قسمتی فعال از گفتگوهای روزمره جامعه می شود. در مقابل این امر به کارکنان شما حسی از افتخار و مالکیت احساسی در یک کسب و کار را می دهد که در حال ایجاد حس مثبت و به رسمیت شناخته شدن می باشد.

سیتاس با استفاده از تحلیل و آنالیز تجربه های خود ، موفقیت را تکرار می کند.

پسندیدم(7)نپسندیدم(0)

1 نظر برای “چرا تبلیغات برای کار ما بسیار مهم و ضروری است؟”

  1. ناشناس گفت:

    مطلب مفیدی بود

    پسندیدم(1)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *