آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک نداجا دعوت حق را لبیک گفت

امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک به هم‌رزمان شهیدش پیوست.

بازخبر به نقل از روابط عمومی نیروی دریایی ارتش، امیر دریادار غلامرضا شیرانی فرمانده منطقه دوم دریایی ولایت جاسک در حین اجرای مأموریت و هم‌زمان با سالروز شهادت امام محمدباقر(ع) دعوت حق را لبیک گفت و به هم‌زمان شهیدش پیوست.

امیر دریادار شیرانی از فرزندان ولایتمدار و پرتلاش ارتش جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرایی کردن تدابیر و رهنمودهای فرماندهی معظم کل قوا(مدظله‌العالی) مبنی برآبادانی و توسعه سواحل مکران، در صف اولین سربازان زحمتکش امام زمان(عج) خدمات و اقدامات چشمگیر و شایسته‌ای را به‌منظور پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی راهبردی ارتش به هم‌وطنان محروم مستقر در جنوب شرق کشور و بندر جاسک ارائه کرد.

این فرمانده مجاهد و خستگی‌ناپذیر پس از سال‌ها خدمت صادقانه به کشورمان درراه تأمین خطوط مواصلاتی و کشتیرانی در آب‌های آزاد و بین‌المللی و نیز فراهم کردن زیرساخت‌های معیشتی برای مردم سواحل مکران که همواره مورد تائید و تشویق سلسله‌مراتب ارتش و نیروهای مسلح قرار می‌گرفت پس از قریب به سه دهه خدمت در لباس مقدس سربازی ولایت، به دیار باقی شتافت.

روابط عمومی نیروی دریایی ارتش درگذشت این فرمانده مجاهد، نستوه، مقتدر، جهادگر و پرتلاش که تمام فعالیت‌ها و مجاهدت‌هایش همچون سایر هم‌رزمانش در نیروی دریایی راهبردی ارتش به تعبیر رهبر معظم انقلاب «یک مجاهدت خاموش» است را به خانواده محترم او، آحاد ملت شریف ایران به‌ویژه امیر فرماندهی و کارکنان این نیرو تسلیت می‌گوید

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *