آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

تذکر نماینده مردم بندرعباس در مجلس به وزرای کشور و ارتباطات

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در تذکراتی به وزرای کشور و ارتباطات خواستار رسیدگی به وضعیت این استان پس از بارندگی های اخیر شده است.

بازخبر /نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در تذکراتی به وزرای کشور و ارتباطات خواستار رسیدگی به وضعیت این استان پس از بارندگی های اخیر شده است.

به گزارش ایسنا، اکبر رنجبرزاده عضو هیأت رئیسه مجلس، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولین اجرایی را در جلسه علنی صبح دیروز (سه‌شنبه) مجلس قرائت کرد که در این بین تذکر احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس در خانه ملت نیز دیده می شد.

در تذکر مرادی به وزیر کشور آمده است: عدم رسیدگی و توجه به مردم که بر اثر بارندگی‌های اخیر در هرمزگان در محاصره سیل قرار گرفتند و بعضاً کشاورزی آنان از بین رفته است.

همچنین در تذکر این نماینده مجلس به وزیر ارتباطات آمده است: در اثر بارندگی‌های اخیر در استان هرمزگان در اکثر روستاها قطعی ارتباطات تلفنی وجود دارد که موجب نارضایتی‌های مردم شده است.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *