آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟

مصباحی مقدم: محاکمه و مجازات محصورین برای نظام زشت است!/ انتقاد از تلاش شبانه‌روزی صداوسیما برای تخریب مجلس

در پی شکایت رئیس دولت اصلاحات از سردار نقدی، به دادگاه احضار شد. این خبر را سید محمد انجام وکیل رئیس دولت اصلاحات به رسانه‌ها گفت. علاوه بر سردار نقدی، امروز کریمی قدوسی هم در سرخط اخبار قرار گرفته بود. هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان قرار است سخنان کریمی قدوسی در نماز جمعه مشهد را بررسی کنند. جزئیات این خبر و اخبار دیگر را می‌توانید در فوتونیوز امروز پیگیری کنید.

بازخبر / علی لاریجانی امروز سخنان مهمی درباره منتقدان مجلس به زبان آورد. او با انتقاد از کسانی که درمورد مصوبه اخیر علیه مجلس جوسازی کردند، گفت: جرأت ندارند به شورای نگهبان چیزی بگویند، چون می‌ترسند صلاحیتشان را رد کند. مجلس شورای اسلامی این روزها به خاطر تصویب افزایش حقوق مدیران به شدت از سوی منتقدان دولت تحت فشار قرار دارد. اما از خبرهای مهم امروز هم می‌توان به سخنان قاضی عسگر درباره مجازات ماموران خاطی فرودگاه جده اشاره کرد. برای خواندن جزئیات اخبار با فوتونیوز امروز همراه باشید.
پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *