آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
استاندار هرمزگان

دستگاه های اجرایی باید در رعایت ایمنی پیشقدم باشند/چرا مدیران به ارائه عملکرد خود نمی‌پردازند

استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت اجرای دستورالعمل ایمنی در تمامی ساختمان‌های اداری، گفت: رعایت صددرصدی موارد ایمنی بستگی به همت و تلاش مسئولان ذی‌ربط دارد.

بازخبر / جاسم جادری در خصوص صحبت‌های مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی بندرعباس در جلسه شورای شهر بندرعباس مبنی بر عدم نصب سیستم اعلام اطفا حریق در ساختمان‌های مهم اداری شهر بندرعباس  منطقه خلیج‌فارس، افزود: در جلسات بحران استان بارها تذکرات مختلف در خصوص ایمنی ساختمان‌ها و ضرورت اجرای آن را یادآور شده و خواستار اجرای صحیح این موارد شده‌ام.

وی با بیان اینکه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی بندرعباس فردی دلسوز و وظیفه‌شناس است، تصریح کرد: رعایت صددرصدی موارد ایمنی بستگی به همت و تلاش مسئولان ذی‌ربط ازجمله سازمان آتش‌نشانی دارد که تمامی موارد و نکات ایمنی را گوشزد کرده و مسئولان ذی‌ربط در عملی کردن آن اهتمام ورزند.

جادری با اشاره به اینکه امیدوارم تمامی دستگاه‌ها ازجمله استانداری، فرمانداری، دادگستری و شهرداری خود در رعایت این موارد پیش‌قدم باشند، اضافه کرد: در ساختمان استانداری سیستم اعلام اطفا حریق نصب‌شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی موظف‌اند نکات ایمنی و دستورالعمل‌های قانونی در این زمینه را انجام دهند تا حادثه‌ای در این رابطه به وجود نیاید.

استاندار هرمزگان در ادامه در خصوص انتقادش از سخنرانی‌هایی اخیر صورت گرفته در استان هرمزگان در نقد دولت یازدهم، تصریح کرد: هرچه سخنران در این مدت به هرمزگان آمده عملکرد دولت و شخص رئیس‌جمهور را زیر سؤال برده و انتقاد کرده است.

وی عنوان کرد: معتقدم از طرف دولت کسی حرف نمی‌زند و دفاع نمی‌کند که این موضوع بیانگر آن است یا رسانه نداریم یا امکانت مان کم است یا امکانات تبلیغی مؤثری نداریم.

جادری در پایان گفت: از این موضوع گله‌مندم که چرا مدیران گزارش کاری از عملکرد خود نمی‌دهند و از آن‌ها خواستم عملکرد خود را براساس واقعیت ارائه دهند تا دولت مورد هجوم و قضاوت غیرمنصفانه قرار نگیرد.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *