آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
شین هوا:

استعفای «فلین» نشان دهنده هرج و مرج در دولت ترامپ است

«شین هوا» روز جمعه نوشت: با گذشت فقط سه هفته، این استعفا یک ضربه بزرگ به چهره دولت جدید روی کار آمده آمریکا محسوب می شود.

بازخبر / خبرگزاری رسمی چین در تحلیلی، استعفای مایکل فلین مشاور امنیت ملی آمریکا را نشانه وجود هرج و مرج در دولت دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا دانست.

 «شین هوا» روز جمعه نوشت: با گذشت فقط سه هفته، این استعفا یک ضربه بزرگ به چهره دولت جدید روی کار آمده آمریکا محسوب می شود.

این گزارش خاطر نشان می کند که از دیدگاه دولتمردان آمریکایی فلین توضیحات قانع کننده ای در باره ارتباطاتش با سفیر روسیه در آمریکا نداشته و در باره این گفت وگوها اظهارات ضد و نقیضی داشته است.

شین هوا از قول «نورا بنسال» از استادان دانشگاه آمریکا در واشنگتن آورده است: تنها با گذشت ۲۵ روز چنین اتفاقی در دولت ترامپ افتاده است.

او در مصاحبه تلفنی خود با خبرگزاری رسمی چین گفت که اجبار فلین به کناره گیری از این مقام حیرت آور است و در تاریخ آمریکا چنین رویدادی رخ نداده است.

«گوردون آدامز» دیگر استاد این دانشگاه به شین هوا می گوید که مایکل فلین هرگز نتوانست افکار دولتمردان را متقاعد کند و او از نگاه بسیاری از آگاهان و ناظران؛ کارگزار و سیاستگذار مناسبی برای شورای امنیت ملی این کشور نبوده است.

گزارش ادامه می دهد: اصولا بین دولت آمریکا و نهادهای ذی ربط و برخی از موسسات تنش های زیادی وجود دارد.

شین هوا می نویسد که در طول سه هفته گذشته به برنامه ریزی و راهبردهای فلین در شورای امنیت ملی ایرادهای زیادی وارد شده است و بسیاری این شورا را بدون سیاستگذاری مناسب توصیف کرده بودند.

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *