آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
اعتراض سناتور آمریکایی به پرداخت 400 میلیون دلاری:

رئیس جمهور آمریکا یا رئیس باند قاچاق مواد مخدر!

«ما نمی توانیم رئیس جمهوری داشته باشیم که مانند رئیس باند مواد مخدر عمل کند و جعبه های پر از پول را برای کشوری که حامی تروریسم است[!] بفرستد.»

به گزارش بازخبر ،پایگاه خبری شبکه سی ان ان آمریکا (CNN) با انتشار گزراشی به انعکاس اظهارات سناتور مارک کرک در رابطه با پرداخت ۴۰۰ میلیون دلاری به ایران پرداخته است.

در عنوان این گزارش می خوانیم: «سناتور مارک کرک در رابطه با پرداخت به ایران گفت: اوباما مانند رئیس باند مواد مخدر عمل کرد.»

سی ان ان نوشت: «سناتور مارک کرک از ایالت ایلینوی، پرزیدنت اوباما را به خاطر پرداخت پول به دولت ایران هماهنگ با آزادسازی زندانیان آمریکایی، به شدت مورد انتقاد قرار داد و گفت که او مانند روسای باندهای قاچاق مواد مخدر اقدام کرده است.

ما نمی توانیم رئیس جمهوری داشته باشیم که مانند رئیس باند مواد مخدر عمل کند و جعبه های پر از پول را برای کشوری که حامی تروریسم است بفرستد. آن پول های نقد ۵۰۰ یورویی به زودی از سراسر خاورمیانه سر در خواهد آورد و ما به خاطر پرداخت این پول در کشورهای مختلف با مشکلاتی مواجه خواهیم شد.»

این سناتور آمریکایی نظر خود در رابطه با نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا را نیز اعلام کرده و در پاسخ این سئوال که “ترامپ بدتر است یا کلینتون؟” در نهایت پاسخ می دهد: “کلینتون”

 

پسندیدم(0)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *