آشنایی با بهترین شهر بازی های استانبول اهرم معاملاتی چه ویژگی هایی دارد؟ چرا ویزای استارتاپ کانادا؟ چرا وزارت بهداشت بر سبوس‌دار کردن «نان» تاکید دارد؟
نماینده هرمزگان در خانه ملت:

انتظار مردم از حکومت، رفع فقر و محرومیت به طور کامل است+فیلم

نماینده مردم هرمزگان در مجلس ضمن تبریک دهه فجر، سالروز ورود امام و پیروزی انقلاب گفت: استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی از اهداف حضرت امام بود که تحقق این اهداف بلند را مدیون خون پاک شهیدان اقلاب و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستیم.

بازخبر / احمد مرادی در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس عنوان کرد: طی ۳۸ سال از بهمن ۵۷ تا بهمن ۹۵ کارهای بزرگی در جهت خدمات‌رسانی به مردم انجام پذیرفته است و باید بپذیریم کارهای فراوانی هم باقی مانده و زمین‌گیر شده است. انتظارات مردم از حکومت اسلامی، رفع فقر و محرومیت به طور کامل است. همان‌طور که امام بارها تاکید داشته‌اند، نقش توده مردم در انقلاب اسلامی و پیروزی در جنگ فراموش‌نشدنی است. غیرت و مردانگی محدد به جنگ نمی‌شود؛ امروز آتش‌نشانان این مرز و بوم نشان دادند حاضرند برای نجات جان مردم، جان خود را در طبق اخلاص بگذارند.
 
او با گرامیداشت یاد شهدای آتش‌نشان هرمزگان و انتقاد شدید از مسئولان مسوول در این قضیه گفت: هوشیار باشیم که پلاسکوهای فراوانی در کشور وجود دارد. دولت به فکر راهکار اساسی باشد که بعدا مجبور نشویم در مقابل جان دادن هموطنانمان شعارهای زیبا و قشنگ بدهیم.
 
مرادی متذکر شد: سعی کنیم با مردم با صداقت و به حق رفتار کنیم؛ عدالت تاکید دین اسلام است. متاسفانه هرچه از عمر انقلاب می‌گذرد، فاصله‌ها در حق‌گویی زیاد می‌شود. مصداق این بی‌عدالتی، احجاف و کوتاهی در حق مردم هرمزگان است.
 
وی از وضعیت هرمزگان انتقاد کرد و گفت: چرا جوانان هرمزگانی با این همه درآمد بیکارند؟ چرا دانش‌آموزان آن مجبور به درس خواندن در مدارس تخریبی هستند؟ آیا انصاف است که مردم از حداقل امکانات بهداشتی و درمانی محروم باشند؟‌ راه‌های استان به قتلگاه شبیه است.
 
نماینده هرمزگان ضمن انتقاد از واگذاری آلومینیوم المهدی و اخراج کارگران خطاب به رئیس‌جمهور گفت: دستور دهید مسئولین دولتی با مردم هرمزگان به حق و عدالت رفتار کنند. شان مردم را حفظ کنید و از وجود نیروهای مستعد آن در مسئولیت‌های ملی استفاده کنید و اشتغال را به جوانان بازگردانید. دستور دهید مرزنشینان را به بهانه مبارزه با قاچاق کالا آزار و اذیب نکنند و عزت کشاورزان،‌ معلمان و صیادان را حفظ کنند.
پسندیدم(1)نپسندیدم(0)
کلمات کلیدی: ، ، ،

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *